Jeg er ikke veldig aktiv her, men du irriterer meg. Har dog et godt spørsmål og håper du har svaret. Hvordan blokkerer jeg deg?
Profil - Instillinger - Varsler

… er en start
Det er ikke så unaturlig at man føler seg litt uggen etter å ha solgt ut alt når kursen fyker 2kr opp rett etterpå. Full forståelse for det faktisk. 
Er egentlig ikke så mye siden nøyaktige tall ligger her :
Hvorfor tror du mutant selger mye bedre enn battletech ?
Enig! Rødt kort for lenge siden
Kan man dempe enkeltbrukere?
nice, 
Tror det bare er varsler fra brukeren dessverre. Har ikke testet
Noen skrudde på roboten sin…
TUT TUT Nå skal vi opp!
Sperre på 17.50
Får vel kile den litt. så flytter den seg!
Detta är ett jobb för:

Slike handelsmønster du insinuerer er robotstyrt? 

Helt kort:
-
Strategi/turn-based jangeren er veldig smal, og salgstallene til XCOM veldig høyere
-
De som liker denne spillnisjen har svært få spill å velge mellom, og MYZ ser etter alle solemerker ut til å bli et veldig bra produkt (mottakelsen har vi allerede sett er overveldende positiv)
-
Nettopp fordi sjangeren er smal, og tilhengerne “frelst” så har de (trolig) relativt sett høy kjøpsvilje og kjøpskraft (dette er de eldste / gamleskolen av spillere)
-
MYZ har sågar elementer som kan gjøre apellen enda litt bredere (stealth, free-roam + story)
-
Mavefølelsen: det er et kjærlighetsprosjekt fra noen talentfulle svensker - jeg synes det bærer preg av både kvalitet og kreativitet. Den komboen selger ofte bra
Et gjennomsnitt av 32 TT-spill viser et salg på 378.924 pr.spill, steam only. MYZ ser ikke middelmådig ut mtp tilbakemeldingene fra spillmesser og diverse awards.
Og til aksjerik, har du sett den Billions-episoden der Axe river i stykker forliksavtalen og peiser avgårde i bilen med Master of puppets på full guffe? Det gjorde jeg den kvelden vi hadde close på 15,8 eller noe, og USA stupte som en stein. Der og da var jeg klar på at jeg hadde tatt for mye risiko, og at jeg kom til å tape alt for mange K’s på knockede warrants. Ut av systemet, ferdig med det. Så kjøpte jeg mer aksjer selvfølgelig dagen etter istedet, for alle skjønte at vi kom til å stige fra 15.
Passer ikke disse punktene relativt greit på Battletech og ? 
( BTW, jeg har troen på MYZ )
Ikke i like stor grad - MYZ er mye nærmere XCOM-formelen enn det Battletech er.
Balls of steel! liker det!
Blir overrasket om den closer over 17.75. Da bryter vi ut av wedgen i TA-tråden 
(Kjøper inn igjen ved brudd over 18 så få den opp
)
Jeg som solgte 9k aksjer, men det ser ut som det var en
som kjøpte.
Personlig nekter jeg å selge én aksje før kursen er langt høyere enn innsiderne kjøpte på noen uker tilbake - 20 kroner. Og jeg har ganske mange aksjer nå