Nå oppfatter jeg deg som latterlig.
Hvis du er interessert i hva som er bra med MYZ så kan du forsøke Google og YouTube.
Og jo, det finnes faktisk dumme spørsmål.
Nå oppfatter jeg deg som latterlig.
Hvis du er interessert i hva som er bra med MYZ så kan du forsøke Google og YouTube.
Og jo, det finnes faktisk dumme spørsmål.
Jeg ser at jeg og Baggerillos er enige. Jeg har operert med 40-60 lenge nå og dit skal vi. CHOO CHOO MADDAFAKKAS!
Battletech var rimelig tregt, første mission flytter du tre mechs turn base 3-4 ganger før du ser en fiende. Her har MYZ en god forbedring med realtime flytting og turn base combat. Jeg synes gameplayet i MYZ ser mye tightere ut.
Virker som de fleste forumfolk selger seg ut hvis vi går til 18-20 uansett, så høyere enn det tror jeg ikke vi kan gå. “Alle” vet at kursen går ned så fort vi får litt oppgang, så “alle” skal være like smarte.
Vi har jo vært høyere to ganger i inneværende år, og innsidere + Robur økte på 20.
Alle vet også aksjen preges stadig mindre av kursutvikling fullstendig frakoblet fundamentale forhold. En dag er det ikke lenger slik at kursen skal flere titalls prosent ned etter et vellykket spillslipp.
Det synes jeg egentlig var det mest interessante aspektet ved Baggers nye analyse: at han viser til at den prosentvise nedgangen etter spillslipp synker markant for hver gang.
TSW: -97%
LMO: -88%
CONAN EA: -66%
CONAN FULL: -37%
MYZ: -?% ELLER Blir det + xxx%
Dét er en naturlig del av turn-arounden til selskapet. Mange av oss laster jo aksjer som gale på disse nivåene på grunn av dette 
Jeg har spilt Battletech og synes også at myz ser kjekkere ut. Paradox sine spill har uansett mange fans så tror ikke det blir lett for myz å selge mer enn Battletech første måneden ( på sikt er det nok ikke utenkelig at de klarer det ).
MYZ får endel gratis PR fordi videoen med anda og villsvin faktisk er grisebra. Ikke noe å ducke unna. 
Ser flere nevner CE sin EA januar release. Omsetningen i desember kontra januar er jo veldig stor. Er på jobb så får ikke sjekket. Ser også att det er ett ganske stort fokus på Steam og PC. Mener uten å være haussete att det antallet som selges på PC lett dobles med PS4 og X-box tilsammen.
Jeg tror lanseringsmåned+ 3 plattformer+ de 3 veldig forskjellige hovedpersonene i MYZ undervurderes av flertallet av investorer.
Ikke av Bagger da, han har forstått det 
Funcom har heller ikke forstått det, ellers så hadde de kjørt på med retail versjoner på Xbox og PS4. Jeg synes Battletech som solgt 289k på 2,5 mnd på Steam er et godt mål. Det tilsvarer ca 200k solgt i desember. Jeg antar de kan klare 100k på PS4 og 50k på xbox, så totalt 350k i desember. Tenker da de kan klare 350k til i 2019. Dette er skikkelig bull hvis det slår til og vil bli feiret som en kjempesuksess av Funcom/BL.
350k i DEsember vil være Bull.
Synes mange har veldig svulstige forventninger her.
Det er ca. bare jeg som har det 
Ja, jeg er helt enig, men oppnåelig for et AA-spill når man ser på hva Battletech oppnådde. Jeg går da ut i fra at campaignen i MYZ er ca like lang som i Battletech, har litt bedre gameplay, men mindre kjent IP.
Noe særlig mer enn 350k, og vi er over i AAA-territoriet og det tror jeg skal veldig mye til. Alt over 200k på alle tre plattformer i desember for MYZ og jeg er godt fornøyd. 
Hvis du er godt fornøyd med 200k+ i desember , når er du fornøyd/litt misfornøyd/misfornøyd ? 
Glöm inte att Funcom är bättre på marketing, om ni frågar mig.
Det faller ganske fort av fra 200k for å si det sånn 
Vanskelig å si noe eksakt uten mer detaljer om avtalen. 
Han sier vel 450 000 x 2 med Pre-Order som har gått en stund. Pre-Order selger vel litt?
Vi får ta en opptelling da, TI har vel stått for 90% av preorder!
Jeg kan tilstå 4stk deluxe, da mangler vi bare 199.996.
Jeg har kjøpt for mange Funcom-aksjer og har ikke kjøpt MYZ enda. Må få frigjort litt cash først. 
Glöm heller inte att Battletech är endast PC