Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vel - vi får se! Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kan garantere deg at denne gutten ikke kommer til å selge mange aksjer på denne siden av 20(40)-tallet :wink:

6 Likes
3 Likes

Jeg har holdt av noen aksjer til de som vil inn under 20, resten kommer jeg til å sitte på :stuck_out_tongue:

2 Likes

Bare vent. Kryper vi mot 20-tallet så får fler og fler dollartegn i øynene og tenker de skal gjøre noen kjappe kroner. “For den går jo sikkert ned igjen sånn som sist?”…Og derfor får vi aldri den skikkelige oppgangen. Skjer hver gang. Skjer nok også denne gang.

Ja, vi får se :smile: Blir spennende uansett!

2 Likes

«Skjer hver gang»- i hvilket tidsperspektiv lever du i? :joy:

Hvis folk er så forbanna optimistiske at de tror Myz selger mer enn 250-300k i desember alene, da blir det nedgang etterpå, fordi det skal holde hardt!

4 Likes

Det er jo knapt bare undertegnede og et par-tre nisser til her inne som tror på bra MYZ-salg.

Hverken svenskene eller dere andre gjør det (og jeg fatter ikke hvorfor), så om noe blir “markedet” positivt overrasket.

2 Likes

Båten gynger litt allerede syns jeg. :wink:

Etter min mening ser MYZ dritbra ut, og jeg har ganske stor tro på det spillet.

2 Likes

300k første uka.

Lett.

1 Like

Easy :smile: No problemo. Virker som noen her undervurderer potensialet, som mange gjorde med CE . Kan slå begge veier selvfølgelig. Men etter å ha spilt Xcom er jeg ikke lenger i tvil. Jeg tror på en Bombe av dimensjoner her og vil ikke ut med mine egne salgsestimater. PÅ tide at Norge også for et nytt “Nokia” .

3 Likes

Artig stemning.

Alle vet at Funcom er på tilbud om dagen, og ingen vet når toget faktisk går :sunglasses:

Derfor skjer dette hver gang:

18 Likes

Shit. Kaller du meg nisse og nå? :joy::joy:

Nån sorts stream idag kl 15:

Kex? Noen har vært i sverige og closet noen deals ser jeg.

1 Like

Kanskje det er Cirmes som har vært og snakket med svenske analytikere?

Venter bare på at @h3nk1 ordner en meme med et “God kram til våra favorit nordbagger, helsning Pareto sverje”-kort i den skåla

1 Like

Heey, er jo i pluss igjen jo. Kjøpte under 17 kroner, men det var her jeg jeg kjøpte mesteparten av mitt. Akkurat her faktisk.

RT 17.65.

Men for all del, stop nå ikke her herr Kurs :):joy:

4 Likes

Det ser ut som det blir streaming av Hide & Shriek:
image

4 Likes

17.80 og det spises :rocket:

Det er @Cirmes som kjøper seg opp igjen…