Evt er det alle som solgte på bunn som kjøper seg opp igjen. Ser ikke helt hvorfor man skal henge seg så syyyykt opp i hva en enkelt aktør gjør.
Fortsatt billig - Stian kjøpte her nede.
Slutter vi over 17,75 mon tro 
Noen med full ordredybde tilgjengelig som har lyst til å vise hvordan det ser ut oppover?
Skal pumpes og dumpes på melding mandag om lansering Demo MYZ vell ?
Bare jeg som tenker i de baner?
Så er det klaging neste uke og ny pump mot lansering .
You wish?
Eller heller pumpe og dumpes på alle betatesternes positive tilbakemeldinger og hypetilstand etter å ha selv fått testet spillet. Det er i alle fall det (h)man burde gjort. For jeg tror testing av spillet vil frembringe større kjøpervilje enn selve meldingen om beta. En melding alle vet kommer.
Nei. Det er standard Funcom pre launch .
Nei, tradere elsker en trigger som de vet kommer. Forhåpentligvis en liten dump og så fortsetter det opp mot release. Hvis den dumpen kommer.
Alltid muligheten for at noen dumper, men er jo nesten uten unntak høyere volum på lanseringsdager, så betyr jo ikke at kursen raseres av den grunn. Grunnen til at noen kjører “Sell on news” er jo for å komme seg ut med betydelige volum uten at de må selge til blodpris.
Eller så kanen evt. dump på lansering av MYZ beta være den høyre skulderen i en OHS vi trenger for at kursen setter virkelig fart nordover.
Slutt 17.93. Bra dag! Baggereffekten 

Dump på fredag kombinert med trader trøbbel i S-banken.
Da har historien gjentatt seg 3 ganger på et år 
Mye snakk om dump nå
. Utafor?
Lov å være være realist. Sitter med over snittet her inne 
Så begynner vi karusellen hvor fler og fler mistenker at nestemann er ute, og kanskje han/hun faktisk ER det? Så begynner man å tenke “Hmm…er han/hun smartere enn meg og har solgt? Kanskje jeg også skal være like smart?” Det er nå tvilen kommer. Skal jeg sitte eller selge? Kursen går jo opp… 
Jeg har troen på Myz, men ikke i de proporsjoner det snakkes om av noen. Å sammenligne med xcom blir som å sammenligne med cod serien når noen kommer med nytt open world fps og skal sjekke potensiale.
Derfor jeg sammenligner med Battletech 
Selger de som Battletech på PC og får konsollsalget i tillegg, så er det gull 
Enig i det, og du er jo en av de mer edru her 
Meget sterk close. Det var uventet. Spent på morgendagen