Og det gjorde ikke TA? 
Med tanke på hvor mange Pullbacks som ble spådd med TA her inne så vil jeg si den ikke traff.
Opp 7% på åpning
Rett i motstand som behørig diskutert i TA tråden 
Toppen av skyen som vaker, den blir blåst 
( Ta Tråden snakket jo fryktelig mye om pullbacks også)
Gi det litt tid.
Nå selger vel de som tror den skal ned igjen, for de er happy med prosentene sine. Og sånn går det.
Sier ikke at vi ikke skal gjennom, bare at det ikke var noen stor overraskelse. Ikke pullbacken til 18 heller.
Demoen er for kort! tar 1-2timer å rushe den. 3timer om du spiller på Hard. SPillet er fett, har god stemning og bugs som oppleves er små og levbare. Men typiske ting de klarer å fikse til launch.
Tenkte jeg skulle være tøff igår og utfordre de hardeste NPCene i demoen. gikk ikke så bra 
Folkens, hva er det som skjer? Vi går opp på gode nyheter???

Pullbacken kom jo i forrige uke, som flere påpekte:
Synes de traff rimelig bra. Ingen har nevnt noe TA om dagens reaksjon såvidt jeg kan se, utenom at det er motstand i området vi befinner oss i akkurat nå.
Joda men det ble først spådd 15-16-17 så etter mye om og men 18. Så litt usikker om noen fortjener kred for å ha spådd pullback på hver hele krone på veien oppover.
Selektiv hukommelse? Dagen før jeg spådde pullback (torsdag sist uke) sa du strong buy. Du sa aksjen skulle opp fredag og mandag med «usikkerhet» tirsdag. Fasit ble nedgang fredag og i går med oppgang i dag. Ganske lett å se i TA tråden hvem som fikk rett 
At du har selektiv hukommelse er jeg enig i. Du har jo spådd pullback hver dag. At det tilslutt kom en liten pullback var jo ikke så rart. Men det styrker jo bare det faktum at dersom man tipper noe lenge nok får man rett.
Jeg liker diskusjonen rundt TA og FA. All den saklige diskusjonen… 
Egentlig jeg også. Trenger litt popcorn diskusjon, og det slår aldri feil 
DA dumpes det. Same old story
Bevis det da. Du slenger nok en gang ut påstand uten belegg. Sitter på
mobil men som sagt, alle kan sjekke hva du og jeg skrev i TA tråden torsdag.
Det overrasker forhåpentligvis færre og færre.
Det lempes ut på bid… 
Neimen ikke sikkert vi ender i pluss… fikk dårlige vibber av all hausen i går.