TJa, det tas visst imot og 
Tviler på dump her. Hvis det ikke kommer kapital inn i dag så gjør det det aldri. Men at kjøpere ikke hiver seg på best på dagens høy er jo ikke så merkelig. Hvem som må løpe etter og hvem som får fylt opp er ikke godt å si. Vi trenger begge 
Det står fint i chat loggen. Du vet hva du sa, du spådde pullback hver dag frem til den kom. Fra du solgte på 17,1 fordi du var sikker på at den skulle ned til 15-16.
Får fortsette TA diskusjonen i TA tråden sånn at den vanlige tråden kan være fri for sånt.
Folk roper dump så fort den går ned, men sannheten er at det byttes masse aksjer på disse nivåene. Med tanke på at mange har kjøpt nede på 15-16 så er det helt normalt med litt utskiftning før vi skal videre opp.
Fatter ikke hvorfor folk stresser. Best Q3 ever, bøttevis med spill i pipe, meglerhus turne og Mutant som rocker gata.
Nei bare å selge før dumpen ass! ( the irony)
Dette er langt fra en TA diskusjon. Det er en diskusjon om hvorvidt du innser / innrømmer at du tok feil ifht. hva du har sagt om TA postene 
Du skrev «strong buy» på torsdag, jeg sa nei, den skal ned, og fasit ble 4-5% ned på fredag. Du spådde oppgang både fre og mandag, fasit var ned begge dagene. Har ikke behov for å gjenta det mer enn denne siste gangen… 
In that case, ta det i PM 
Jeg postet 2 TAer som sa Strong buy, investech sin og Investing sin.
Dette var en mot reaksjon på alle pullback postene dine. ( Håper ingen solgte på 17kr basert på din anbefaling/spådom).
Noe mer du lurte på?

Positiv dekning på E24:
Tilogmed Hegnar er måtte skrive noe positivt.
LoL. I’ll shut up now…
Den er allerede lagt ut hvis du hadde fulgt med litt i timen
Har vi noe mer info om denne presentasjonen de skal holde for söta bror i dag?
Nei - må bare anta presentasjonen er for interesserte investorer som har fått invitasjonen gjennom SEB.
Hva Funcom sier?
De trenger bare å vise frem denne:
De klarte heldigvis å ta med et skikkelig dårlig kjermbilde da som gjør at det ser ut som at karakterene har pixxel-herpes.
Er det 800x600 oppløsning hun stakkars Siri måtte spille på? 
Jeg kan ikke lade være…men er der ikke et par stykker herinde, der havde håbet på et dump herfra morgenstunden ;o)
Helt igennem godt regnskab og god portefølje af spil og troen på en mere stabil drift fremover. Dejligt at sidde “long”

Når presenterer Funcom in Sweden i dag?