Q3 tallene var veldig bra, de gikk helt opp mot max av det jeg trodde var mulig på resultat.
Er Christian Hegnar?
Kjedelig å se hvor lite futt det er i volumet. Mye skyldes jo at alle stiller seg de tre ovennevnte spørsmålene ved alle korsveier.
Det overmodent at nye fond, meglerhus og investorer våkner opp til at Funcom er bra greier. Nesten ikke til å tro at ikke flere tar posisjon etter kvartalsrapporter som dette.
Edit:
Se der kom dumpen ja. Godt vi har slike aksjonærer på laget - klarer vi rødt i dag? 
Rolig dupp fra sia
La du ut trål på 18 da? 
Var det virkelig noen som solgte på 18.
Hjelpe meg.
Vel, vi har fremdeles ikke vært i minus i dag (JINX JINX KOM IGJEN).
Er redd for at TI er med å kjøre denne aksjen til helvete. Fy fader noe så tragisk skal man se lenge etter
Man må jo bare utnytte det hele og kjøpe mer på veien ned. Innen en måneds tid får vi release av MYZ og vi får se spillet fra Petroglyph.
Å få fylt på rundt 18 er jo en gavepakke. Takker de som solgte 
Begynner å lure på om Funcom kommer til å være stuck i denne hengemyra på børsen permanent faktisk. Tror ikke det er så mye å få gjort.
Litt flere større seriøse aktører på banen fikser oss nok ut av den.
Skal ikke mer til - spørsmålet er bare når de kommer på banen. Er jo langt på overtid allerede.
hehe - nuvel. må bare fortsette å bygge butikk. det er ikke unaturlig at man blir litt utålmodig, men fundamentale forhold vinner alltid ut til slutt. verdiskapning ignoreres ikke i det uendelige, selv om det kan ta lang tid. dette blir kjempebra, men på de frustrerende dagene er det kanskje best å logge av og la folk holde på. blir ikke kursen høyere blir hele dritten kjøpt opp til slutt.

Prøver meg på 18,80 med 55k aksjer. Fikk ca halvparten, så får vi se om resten tikker inn. Lova meg selv om at dersom jeg fikk den til under 19 så skulle jeg ta en del. Sitter med tørt krutt dersom den, mot formodning, skulle dykke enda litt til.
Edit: der satt den. Takk for det
Lett å forstå innsidekjøpene på 20kr når man ser den rapporten. At vi i dag fikk kjøpt 10% under disse kjøpene er for meg et under.
Det positive er vel at snart 1 mill aksjer har byttet hender i dag (minus noen trades), forhåpentligvis til noen mindre skvetne hender som tenker seg et godt stykke opp før de tenker på å selge.
Blir en fin vinter og vår å se frem til 
Artig å se mr. pølsefinger ikke greide å holde smulthendene sine unna å dumpe for et par mill på sekundet denne gang heller.
Nå ligger det ca 400k på kjøp ned til 18, så kjør på. La oss få det til å handle om pølsefingerens behover nå 
Snart ny dump vel? Skal jo kjøres 2-3 ganger ifølge tradisjonen.
Fra bunnen på 15 kr opp til nivået vi er på nå på 19 kr så er det en økning på over 27%. Det er forståelig at noen ønsker å sikre seg gevinst etter en slik økning 
Og det er sunt at aksjene får byttet hender til de som ser frem mot MYZ release 4 desember og info rundt det nye Conan spillet senere i desember 
Er det noen som har en formening om når på slutten av året vi får vite mer om det nye spillet og hvilke dato vi skal sette på den triggeren i Triggerkalenderen?
Tipper etter 4 Des