Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Up and away :grinning::clap::clap: 20 kr før helgen
1 Like

Mon tro om alt egentlig gikk etter planen etter den der ^

Allerede noen som vil ta imot mer:

GENIERKLAERING2

2 Likes

Nei! :angry:

Er viirkelig ikke i form om dagen, så ikke rart jeg surrer det til litt. :confused:

2 Likes

Føler det har blitt en selvoppfyllende profeti det her…

1 Like

Nope, må tydligvis bare konsolidere rundt 19 kr før vi kan få videre oppgang. Disse kvartalstallene fjernet all min tvil på at Funcom har ting under full kontroll. :slight_smile:

9 Likes

I følge Bagger går toget kl. 13.00 i dag;-) Stay put!

1 Like

I går skulle vi se 19-tallet fordi han skulle piske kursen opp dit. Han må ha glemt igjen pisken på soverommet eller noe :slight_smile:

3 Likes

Kan inte Funcoms ägare titta på Starbreeze och köpa istället för att sälja? :smiley:

Folkens det er mange som leser på TI… Ikke alltid lurt å dele sin frustrasjon med alle.

2 Likes

Starbreeze skal shortes og Funcom longes med giring :slight_smile:

Tenk at børs kan være så enkelt.

#printing_money

1 Like

Ikke akkurat noe poeng i å gå rundt på tærne med silkehandsker heller, da. Hvis folk selger fordi enkeltpersoner her inne får seg en /rage så er det ikke folk vi vil ha i Funcom anyway. Vi trenger tålmodige sjeler med store bronse-baller. :basketball::basketball:

2 Likes

Har man status då påverkar man… inte alla men många fast man har inte alltid rätt… samma som TA… räcker om några personer skriver/ritar då följer andra… och försöker vara smartare

1 Like

Fikk du det fra HO eller direkte fra han selv?

Fra HO, så dere får vurdere sannsynligheten selv😁

Kan være lurt å holde tett om hvor mye man har kjøpt og solgt/ hvor mye man har igjen å kjøpe for.

2 Likes

Läser man såna rapporter som igår då är det bara att ackumulera dom som kan… titta inte på vad folk skriver pga man blir lätt påverkad/lurad… här på forumet lättar jag bara efter fundamentala informationer som är viktigast för mig iaf…
kan insiders handla nu igen efter rapporten?

2 Likes

Kursmessig altså

Så innom HO nå. Nå drivern å skriver at det kommer innsidekjøp i morgen… Er han så desperat etter å komme seg ut?

Tviler ikke på at han kan Funcom, men han kan jaggu å fortelle skrønehistorier for å mele sin egen kake også. Han skyr jo ingenting.

Og i morgen starter vi opp fra start om noen lurte.
Og toget gikk kl 13.00.

Nå glemte han seg nesten, og holdt på å svare på TI nicket sitt.

Jeg er sikkert short eller noe.

1 Like

Jeg giver dig fuldstændig ret. Bagger forsøger altid at tale Funcom op når han er inde og er meget stille når han har solgt ud/short. Han er ikke værd at spilde tid på… Er der andre der er lige så maniske​:flushed::thinking:

3 Likes

Oppgangen i dag er jo fantastisk, hva sutrer vi over. Normalt ville kursen vært ned 5%, noe har jo skjedd i positiv forstand!

9 Likes