Up and away

20 kr før helgen

20 kr før helgen
Nei! 
Er viirkelig ikke i form om dagen, så ikke rart jeg surrer det til litt. 
Føler det har blitt en selvoppfyllende profeti det her…
Nope, må tydligvis bare konsolidere rundt 19 kr før vi kan få videre oppgang. Disse kvartalstallene fjernet all min tvil på at Funcom har ting under full kontroll. 
I følge Bagger går toget kl. 13.00 i dag;-) Stay put!
I går skulle vi se 19-tallet fordi han skulle piske kursen opp dit. Han må ha glemt igjen pisken på soverommet eller noe 
Kan inte Funcoms ägare titta på Starbreeze och köpa istället för att sälja? 
Folkens det er mange som leser på TI… Ikke alltid lurt å dele sin frustrasjon med alle.
Starbreeze skal shortes og Funcom longes med giring 
Tenk at børs kan være så enkelt.
#printing_money
Ikke akkurat noe poeng i å gå rundt på tærne med silkehandsker heller, da. Hvis folk selger fordi enkeltpersoner her inne får seg en /rage så er det ikke folk vi vil ha i Funcom anyway. Vi trenger tålmodige sjeler med store bronse-baller. 

Har man status då påverkar man… inte alla men många fast man har inte alltid rätt… samma som TA… räcker om några personer skriver/ritar då följer andra… och försöker vara smartare
Fikk du det fra HO eller direkte fra han selv?
Fra HO, så dere får vurdere sannsynligheten selv😁
Kan være lurt å holde tett om hvor mye man har kjøpt og solgt/ hvor mye man har igjen å kjøpe for.
Läser man såna rapporter som igår då är det bara att ackumulera dom som kan… titta inte på vad folk skriver pga man blir lätt påverkad/lurad… här på forumet lättar jag bara efter fundamentala informationer som är viktigast för mig iaf…
kan insiders handla nu igen efter rapporten?
Kursmessig altså
Så innom HO nå. Nå drivern å skriver at det kommer innsidekjøp i morgen… Er han så desperat etter å komme seg ut?
Tviler ikke på at han kan Funcom, men han kan jaggu å fortelle skrønehistorier for å mele sin egen kake også. Han skyr jo ingenting.
Og i morgen starter vi opp fra start om noen lurte.
Og toget gikk kl 13.00.
Nå glemte han seg nesten, og holdt på å svare på TI nicket sitt.
Jeg er sikkert short eller noe.
Jeg giver dig fuldstændig ret. Bagger forsøger altid at tale Funcom op når han er inde og er meget stille når han har solgt ud/short. Han er ikke værd at spilde tid på… Er der andre der er lige så maniske:flushed:
Oppgangen i dag er jo fantastisk, hva sutrer vi over. Normalt ville kursen vært ned 5%, noe har jo skjedd i positiv forstand!