Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tror du glemmer at det snart er dags for MYZ hype, i tillegg kommer det etterhvert spilltall fra Steam som ikke er priset inn i markedet.

Det var mange som avskrev at kursen skulle oppover før CE “early access” og CE “Full Release”, og vi kjenner alle historien der kursen nesten doblet seg…

1 Like

Jeg er helt enig! Kursen skal selvsagt langt opp før MYZ-launch.

Jeg bare understreker at handelen av aksjen er et problem folk ikke liker å snakke høyt om konsekvensene av.

1 Like

Hehe. Ikke alle er så interessert i å selge frustrasjon som deg. I morgen fortsetter vi opp. Funcom går så det griner

3 Likes

Jeg kaller bullshit når jeg ser det, buddy, så kan du ta HO-faktene dine dit de hører hjemme :kissing_heart:

2 Likes

Om det var en slik handel i dag. Så har de nå ihvertfall ikke hatt helt succses med det.

Flott spill. Og økte beholdningen min i dag.
Dette ser ikke annet en bra ut😁

Same old same old cash i bingen. Hver gang🤑

4 Likes

Snur opp nå;-)

La nå avvikerne kn… sine mø… i fred… det fundamentale vinner alltid til sist!

BTW UNTZ! 10%

:wink:

Hva sa jeg. Synd om du lot deg finte h3nk1

19,00 er et pent tall, men 20,00 er enda bedre😊

2 Likes

Så kom dumpen denne gang også. Forskjellen denne gang er bare at det er mange som tar i mot så den var nok ikke helt vellykket i første omgang.
Vi hadde en flott presentasjon i går fra Funcom i går så jeg ser veldig positivt på fremtiden. At det trades i aksjen får vi bare leve med til vi når målene våre selv.
P.s over 5% opp etter fun rapport er supert

11 Likes

25 er enda bedre :slight_smile:

1 Like

Endte jo i flått-blått! :slight_smile:
Blir spennande å sjå på kjøpsinterressa i morgon. Var jo ikkje insane omsetning i dag.
(Antal folk som kjøper akjser til ein høgare pris enn i går, for å ikkje dra TA inn i denne tråden :joy: )

2 Likes

Vi er vel greit i rute @Morti?:blush:

Opp 5,67 % på nyheter er helt sinnsykt bra til Funcom å være.

Godt mulig vi ser 30 før nyttår.

7 Likes

Skulle til å si det, når fikk aksjen lov til å gå litt på gode nyheter sist…?

Bare å glede seg over, i alle tilfelle.

Etter forrige investormøtet Funcom holdt i Stockholm fikk de Robur på kroken :wink:

2 Likes

Lov?

Noen trodde de solgte på topp gjennom mesteparten av dagen. Realiteten er at de klarte det mesterstykket å selge før oppgang gjennom mesteparten av dagen. Så gikk de tom for aksjer og vi fikk den slutten vi fikk. I morgen kan bli veldig spennende. Jeg håper vi ser 20 og 21 allerede i morgen.

2 Likes

OK, så er vi her da, med nok ett kvartal som er gulle godt.
Dette sammen med fremtidsplanene burde kunne gi grunnlag for dekning av en eller flere meglere. Nå har de ingen unnskyldning lengre.

Greit nok har Funcom en historie hvor reaksjonen på meldinger er lynende rask, men vil gjerne minne på at for store investorer så går det litt tid før de bestemmer seg.

Jeg tror faktisk vi vil se at nye aktører kommer sigende nå etterhvert. Funcom 2.0 leverer!

Veldig gledelig at MYZ ser ut til å bli mottatt med så godt som bare positive tilbakemeldinger.

Mer og mer tyder på at spillet vil gå hjem mot et større publikum.

Veldig bra.

2 Likes

Har du blitt norsk språkråd i tillegg også nå :joy:

Du må gjerne legge deg ut med folk her, men litt nisse å gå i anklene på den største fundamentale hausemikkelen av alle her - meg.

Det vil fortsatt være slik at jeg kaller det å selge ned aksjen 1 krone på bid for å skape frykt et problem. Med tid har denne handelen drept mesteparten av likviditeten i papiret. Det er et faktum, men situasjonen bedrer seg sakte men sikkert.

Analyse® og nye fond ville i stor grad fått slutt på denslags. Jeg mener fortsatt Funcom kan kjøpe inn en analyse, og håper ledelsen snur i dette spørsmålet.

6 Likes

Jeg bare synes du skriver mye tull når du begynner med disse fablene om at noen har en magisk stav de tryller Funcomkurs med.

(Forøvrig ikke vondt ment)

Så du nedsalget på bid i dag - slik vi har sett så mange ganger? Var det en fabel - eller en handling beregnet på å skape frykt eller tjene penger? Svaret er i alle fall ikke sistnevnte.

1 Like