Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Bingo,

Nordnet “sine” er Nordea

Ok, men så lenge det er slike selskaper som tjener på dette så tror jeg sannsynligheten er desidert størst for at det var tilfeldigheter som gjorde at en slik minifuture ble tatt ut. Burde i hvertfall sitte ekstremt langt inne for disse å trigge slike ting.

1 Like

Ser forsåvidt ut som vi har 2 roboter i funcom nå. en som kjøper opp og en som selger ned. Morro å se på.

2 Likes

Fortsatt lempes det ut på bid da, men det ser ut som det gis litt motstand nå ja som du er inne på @evilfreud.

image

1 Like

Jeg antar at alle handler som er et par hundre aksjer er robot, og siste 15 minuttene er det mye som kjøpes på ask.

image

1 Like

Sikkert bare noen sjøsyke svensker pga svingningene eller tar det 3 dager for oppdatering ?

Antal ägare hos Avanza 1 905

1 Like

Oppdateres daglig - jeg trodde trenden med færre og færre svenske eiere skulle snu med Q3-rapporten… Men det viser jo hvor mange som vil ut etter å ha sittet på ned fra kurser på 20-pluss, dessverre - forståelig nok.

Samtidig tror jeg trenden vil snu i disse dager: SB går…neppe en lys fremtid i møte, og Funcom er vel det spillselskapet i Norden som best kombinerer soliditet og stor oppside.

4 Likes

Tror de heller vil sitte med Starbreeze :stuck_out_tongue:

3 Likes

Nasjonalisme på høyt nivå. De vil sitte i båten hele veien ned.
@h3nk1 kan du ikke lage en meme av rui løpende mot SB HQ (med opphørssalg skilt i vinduet) med en koffert full av peng?

5 Likes

Det er en såpass god idé at den må lages på et tidspunkt :ok_hand:

4 Likes

Du har vel litt noen timer å fylle før den kommunale 3t lunsjpausen din. Get to work.

FTFY

3 Likes
13 Likes

Detta fick inte jag med mig! Spännande! :slight_smile:

1 Like

What? :stuck_out_tongue_winking_eye: Hvordan kan du ha unngått det? :joy:

Artikkelen tar feil da, de kommer med et SP Conan spill, ikke SP til Conan Exiles :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Passa småbarn samtidigt som man försöker följa med på kvartalsrapportering är uppenbarligen ingen bra idé! :grin:

2 Likes

https://www.onlysp.com/single-player-conan-game-coming/

Online skytespillet som er i produksjon. Hva mer vet vi her?

1 Like

Det er heroic signaturen ip, så enten Solomon Kane eller mutant. Var jo endel som klagde på at MYZ ikke var en shooter, så… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes