Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Har du noe som underbygger dette?

Det anser jeg som unaturlig. Dette er vel kursdrivende informasjon som skal pressemeldes.

De kan selvfølgelig ha en forståelse om at “vi vil inngå en avtale på dette tidspunktet hvis vi blir enige - da møtes vi om en måned for å underskrive” men jeg anser det som svært unaturlig at det inngås en hemmelig skriftlig avtale, inkludert at Funcom skal bruke en vesentlig sum penger på dette, og at det ikke skal meldes.

Men det som kanskje overses her er at Bearded Ladies kan ha en avtale om å bruke IP før Funcom kom inn og fikk eierskap gjennom Heroic Signatures.

2 Likes

La oss endre det til, det er stor sansynlighet for en lengre dialog mellom partene før en avtale pressemeldes.

Heller ikke umulig, er jo bare å se når Mutant ble pressemeldt og når HS ble Meldt. Dog tror og mener jeg at Funcom kom inn på et relativt tidlig tidspunkt i prosessen i utviklingen.

1 Like

Tisking og hvisking over en øl på E3? :wink:

Informasjon og fri fantasi er to forskjellige ting.

…Unntatt hvis man heter Trump :smile:

3 Likes

Noen som har noe informasjon om hvor store Goodbye Kansas Game Invest er og hvor mye de har investert i prosjektet?

http://goodbyekansasgameinvest.com/studio/bearded-ladies-consulting/

Det vet man ikke. Det er iallefall ikke offentligjort noen plass som jeg har sett enda

1 Like

Mutant Year Zero avtäcktes så sent i början av mars. Vad kan du berätta om det här projektet och hur ser du på dess framtid?

Bearded Ladies hade en vision av spelet som de presenterade för oss redan 2015. Vi gillade verkligen idén och av någon anledning totade vi ihop dem med Ulf Andersson som också är Mutantfan och någon som jag känt länge. Sedan gick vi till Tom Olsson och Peter Levin på Goodbye Kansas och undrade om de ville bli partners i projektet och så sparkade vi igång resan på våren 2016. Vid GDC 2017 presenterade Beardedkillarna en vertical slice och det var stort intresse, en hel del förläggare var på. Jag bad dock Rui ta en titt och det var ytterligare ett sådant ”meeting of the minds” tror jag, när alla kunde se att summan av 2+2 kan bli 5.

12 Likes

Utfordringen slik jeg ser det med dette forumet er at det er så stort nå og med så mye smartinger på TA siden så blir det desto mer opp ned hit og dit. Hvis du har en klasse hvor en har adhd, går det greit. Om du dytter inn 6-7 til blir det så mye støy at det blir umulig å få til noe vettu :slightly_smiling_face:

1 Like

Tulleaksje!

4 Likes

Ingen som gidder å kjøpe fordi de forventer mer dump​:ok_hand::ok_hand::ok_hand::unamused::unamused::unamused:

Riktig - derfor aksjen er illikvid. Men noen kjøper nå litt.

I alle tilfelle snur snart roboten oppover - grensen for kognitiv dissonans mellom kurs, finanser og kommende spillslip er sprengt :boom:

3 Likes

Problemet är att det är samma köpare som det har varit in några veckor nu… Vi behöver intresse från fler än “menigheten” och daytraders som försöker göra sig en slant

2 Likes

~65% kjøp på ask, kursen i rødt :wink:

For øvrig 3 dager med nedgang på rad før helgen - det blir blått i dag.

Ser det er noen strektegnere som aner en kraftig negativ utvikling i kurs, uten å hensynta lansering på vei og hva dette gjør med kurs, det er mange TA folk her derfor blir utviklingen som den blir tror jeg :+1:strong buy basert på ALL tidligere historikk før lansering

Ikke kommentert handelen min her siden 2017, men skal gjøre et unntak i dag:

Det tok meg 1 time+ å få tak i fattige par-tre tusen ekstra aksjer her nede. Roboten legger seg rett over hver ordre, og fyller opp salgssiden med ordre som forsvinner bare man kikker på dem.

Alt er mao. som vanlig i denne aksjen når den er presset (for langt) ned. 10+ prosent ned på Q3-rapporten og 4 dager i rødt blir vel drøyt, selv i Funcom.

Edit: There we go. Får jo nesten vondt av roboten som uten stans og uten hell forsøker å utløse litt reell handel ved å flytte rundt på ordre i et banka kjør i ordreboka.

3 Likes

Vi ligger i grønn!

Lets jinx it!

Er jo tydelig at det ikke er noe volum å snakke om og det minste kjøp trigger oppgang.

Hadde litt lyst på belåning i dag, men kom på at fader, bruker zero konto…

Får jo belåning på Zero, hva er problemet?

Hvordan?