Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kjøp på 17.05 gikk inn og har en på 16.65 også :see_no_evil:

Trippel intradags bunn?

1 Like

Du kan 1 + 1 aksjer til på hhv. 17.136 og 17,138 hvis du skynder deg :+1:

Robot-edit:

2 Likes

Lastet opp mer på 17.06 :moneybag::+1:

Kan jo nesten virke som noen prøver å sette retningen på kursen…hehe :sweat_smile:

Ellers verdt å merke seg at det kun er negativt makroklima som påvirker denne aksjen - når OSE og Nasdaq buller av gårde, så har det ingenting å si for kursen. Rart med det :wink:

2 Likes

Slår meg at både THQ ,SF og PDX får mer bank enn funcom idag. DEt er da noe å ta med seg hjem :smiley:

3 Likes

Tar alt som er positivt nå…men er jo på tide med litt volum her nå snart. Er 2 uker til lansering.

Holder 17 i dag eller skal vi ned på 16 igjen tro…
Spennende å se om den bouncer allerde på høy 16.8x.

I dag var det plutselig ikke så vanskelig å få aksjer på bid gitt…

Får vi en ny Aksjerik i dag?

2 Likes

Spørs om han ikke kan fylle på 15x
Forøvrig ikke bais. Da jeg la inn siste gir selv igår.

Spørs om det er svenskene som har fått litt kalde føtter når det gjelder gamingaksjer etter Starbreeze kollapsen da?
Generelt dårlig dag på børsen hjelper jo ikke heller.

1 Like

Tech voldats vel videre i usa idag, er nok det som avgjør for vår del.

1 Like

Jepp, to dager med nedgang i USA, da er jeg jaggu ikke sikker på om 17 holder i Funcom.

Ja, la oss late som at tech-makro er det som har tatt Funcom ned fra det som også er nissekurser på 18-19. Funcom-kursen følger jo ikke tech-makro omvendt vei :joy:

Edit: Ingen selger Funcom til 17-blank, så fremt de ikke ryker på stop-loss eller har giret for hardt. Det er det vi ser nå - risting av treet en aaaaaaller siste gang :christmas_tree:

1 Like

Og der fikk jeg mail på 16.58 gikk, hva er RT?

16,76 nå. sikkert noen som kasta korta.

Det ser jo sånn ut

Var noen som kasta kortene på 16,56 ja. Ikke en voldsomt stor beholdning da.

Det har ju varit kommunicerat flera gånger att Funcom skall trappa upp marknadsföringen markant närmare release av MYZ. När ser vi detta tror ni? Personligen har jag en känsla av att det börjar mot slutet av den här veckan… :slight_smile:

Jeg tror ikke de gjør en dritt før 1. desember, når man kan kjøpe og spille deluxversjonen. Hovedtrykket kommer på kvelden 3. desember. :slight_smile:

1 Like