Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

image
image

… hvem hadde trodd dette?! Ok, må innrømme det, når jeg så at USA var skikkelig ned premarket etter en veldig svak dag i går, så tenkte jeg at vi fikk se 16-tallet en gang til og kjøpte fordi jeg ikke helt så at vi skulle være der så lenge. Får se hvor bra det stemmer :stuck_out_tongue:

OSEBX falt sammen med USA-børsene i går, så blir veldig interessant å se hva premarket blir der i dag. :slight_smile:

Har ikke markedet fått med seg at vi kommer til å få vite mer om neste Funcom spill nå i desember?! :thinking:

Er det bekreftet?

Ja, hallo, men ikke si det til noen :shushing_face:

1 Like

Funcom har utalt det selv iallefall på Q3 presentasjonen.

1 Like

Har markedet fått med seg hvor hardt MYZ buller og hvor stor hypen vil bli? :thinking:

Edit: Gjeldsfritt, 200 mnok+ på bok, pipeline BLA BLA BLA BLA, nei her nede har man å kjøpe mer av denne jævla drittaksjen.

Makan til idiotprising a gitt :duck:

1 Like

Er det noen spill messer eller noe i desember? … de sa de ville ha max “eksponering”.

Neh… FUNCOM handles jo av tradere, og de bryr seg ikke om nyheter og den slags, kun linjal, blyant og maaaassse viskelær

8 Likes

Alle bare:

13 Likes

Messer er ikke max eksponering :wink:

Kommer masse Presseopplas + streamers.

1 Like

Ok bare for å poengtere det. Igår var Funcom en av de som falt hardest når markedet krasja. Idag med oppgang så er det såvidt den karre seg i pluss. Pissevolum i tillegg som gjør aksjen lite fristende. Jeg tror hypen uteblir helt til helgen før spill slipp. Synd at noen aktører så til de grader har knust interesse for aksjen.

Du tar feil, Funcom lå midt på treet når det gjaldt fall blant nordiske spill aksjer.

idag ligger de også midt på treet.

2 Likes

Är inte nödvändigtvis negativt för kursen för oss med något längre perspektiv om hypead kursuppgång pre-release uteblir :upside_down_face::ok_hand:t2:

4 Likes

Oljå har snudd og US-futures godt i grønt.

Skjønt at dette er det som styrer Funcom-kursen, og ikke den helt store salgsviljen under 17.

Skal vi opp da eller? :see_no_evil:

2 Likes

Det var det jeg antok når jeg kjøpte i går. Kunne gått på en smell hvis det ble tre dager med nedgang i USA. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Man føler seg jo som storfisk med disse volumene - kunne sendt kursen ned til 11 hvis man bare ser på den åpne ordreboken :japanese_ogre:

2 Likes

Da hadde det gått noen stop-losser tror jeg. Hvis noen har det i Funcom da. De fleste er vel blitt kasta ut for lenge siden :stuck_out_tongue:

MYZ Deluxe og Standard pre-order ligger begge foran CE på GTS akkurat nå :money_with_wings:

Edit: Ellers verdt å merke seg at Bagger er tilbake på HO for å spå rally etter sin sedvanlige kunstpause. Han pleier å treffe veldig godt med sin første rallytråd etter stilleperiodene :wink:

Edit:

Skrev dette ^ for 5 dager siden - og det gjentar seg fortsatt.

5 Likes

Glad i tipping, og er ganske god på det, iallefall oddsen :wink: slutt i dag på 17.27

Gikk en sperre på 500+k for 10 min siden, ser vedlikeholds-algoritmen prøver å liste frem mer med sine godteposesalg så er noe i emning snart etter magefølelsen :sweat_smile:

1 Like