Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Teknisk Paddalyse @Paddy80 ?

Noe sånt :sunglasses:

Skrev i en privat tråd før lunsj i dag:

Edit: Padda nærmest :frog:

1 Like

Bagger tar av :sweat_smile:

Nesten er ikke godt nok! :weary:

Du bomma med 1 øre henki med 2 det er jo 100%:yum: bedre :slightly_smiling_face:

1 Like

Mange andre i den genre har tunge systemkrav

8 Likes

Veldig bra, så kan alle xcom-gamlisene spille det på jobblappisen. Bull.

8 Likes

Postet dette i CE tråden, men kanskje en del som ikke er der inne å leser hele tiden.

Nå er det høst salg i steam.

Samtidig så er det nominering av spill til Steams prisutdeling. Bare å gå inn å nominere CE :wink:

1 Like

Rally kommer denne gangen også det. Funcom virker jo å være en særdeles potent rakett. Hvem ville solgt sine nå om aksjen stod i 19 i morgen kl 10 liksom? Topp 20 har jo ligget veldig stabilt uansett om kursen har vært 25 eller 15. Vi må vel høyere før det er noen fare for at de beveger seg? Unntatt traderen vår da som stort sett sitter på aksjer til ca 20 millioner +/-2-3. Så alle som sitter på litt aksjer mener egentlig at 25 er for billig å selge Funcom for slik tingene er nå.

Det vi har diskutert de siste par månedene har jo vært traderbevegelser på små volum. Det fundamentale priset aksjen til 20 kroner aksjen når markedet visste mye mindre om % sjansen for Myz suksess og før Japan suksessen.

6 Likes

Synes det var litt av ulempen med CE på PC, kravene var rimelig høye og antakelig ikke noe mannen i gata kunne kjøre uten videre.
Veldig bra dette, blir nok noe ekstra i kassen👍

6 Likes

bilde

Bip bop, ned fordi ned

-Funcombot 2018

Og det til tross for positiv TA og bull makro :thinking:

1 Like

Sjekk omsetningen her a!

Skjønner ikke at du ikke skjønner at sånn er det blitt i alle likvide aksjer. Skal man sitte å kikke på ordreboka og handler blir man paranoid uansett hvilken likvid aksje man velger å se på dessverre.

Ha en fin dag :slight_smile:

Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg vet veldig godt at aksjer gjerne faller på pissvolum.

Er det illikvid du mener?

Og hva var paranoid med det jeg skrev? Det var en observasjon av NULL volum og en algo spytter ut enkeltaksjer på bid. Slik har det vært i noen uker nå.

Setningen om makro og TA var et vennlig spark i retning de som forklarer akkurat det vi ser nå med nettopp…makro og TA.

Finn deg noe annet å sutre over.

Prøver bare å fortelle deg at det er slik over alt å at det ikke er noe å irritere seg over. Du har jo snakket om alt dette i mange måneder nå.

1 Like

Ja, men da får du skrive noe som faktisk gir mening, til å begynne med.

Ellers kan du passe på deg selv, jeg klarer meg fint, buddy.

Edit: Jeg koster på meg privilegiet det er å trekke frem mangelen på volum, hvorfor det har blitt slik og hvilke konsekvenser det har.

2 Likes

Passer du på ordreboka å handlene da? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Skal du handle i Funcom er det absolutt en god idé å se på bevegelsene i ordreboka, ja.

Eksempel akkurat nå: Nå ser det skummelt ut på nedsiden. Nesten alle de større og betryggende ordrene som lå på kjøp forsvant helt plutselig. Skal vi ned da? Hva pleier å skje? Jeg vet svaret på dette og agerer deretter.