Enig i at den slutter på HOD
18,06 er mit bud
Er endelig all-in i Funcom igjen. Gud det føles godt å være "dum "
Jeg tipper 17.896 blir sluttkurs, men i så fall skal Frodoen få den. Han sa det først
Vi får se hvor lenge du klarer å holde deg denne gangen før du pesse i buksa
Skvettinga står kjærringa for Har hatt aksjer i Funcom siden CE early Access. Men en stund siden det var all-in. Kommer nok til å ha mesteparten minst ut 2019
Selv kommer jeg til å ha aksjer i Funcom så lenge det ser ut som de kommer til å levere bedre resultat fremover enn de til enhver tid har levert
Kommer vel en trailer snart regner jeg med, en launch trailer. Bør vel være nært forestående
Vet vi om de kommer med ny cinamatic trailer? Med CE så fikk vi bare en.
Du mener den første CE Teaseren, da kursen føk opp 100% på tre dager “ikke at det vil skje nå” ?Men de kom med vel flere tettere opp mot launch
En gameplay trailer kanskje. Er da flere morsomme karakterer som kan markedsføres som reven.
Håper de ikke bruker 20++ mill på trailere slik som Starbreeze gjorde for OTWD…
Garantert IKKE! % sikkert
Funcom/BL är i partnerskap med goodbye Kansas (http://goodbyekansas.com) som både har producerat första MYZ-videon och investerat i projektet som helhet. Så jag tror inte det är nån fara för det
Slutter i HOD nesten hver dag. Lover godt.
Hvor mye koster en bil?
Prøvde å få i gang en diskusjon med kvalifisert gjetning .
Du strøk på første forsøk .
Vær så snill a. Du har ikke sett traileren, sett Funcom og hvordan de skal briefesom publisher for første gang, og skal gjette hva den koster uten annen info enn tidligere videoer?
Vi vet ca
Du har PM :=)
Kanske stor rallyt kommer när Carlsen o co vunnit schack-VM