Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Enig i at den slutter på HOD
18,06 er mit bud

Er endelig all-in i Funcom igjen. Gud det føles godt å være "dum " :smile:

2 Likes

Jeg tipper 17.896 blir sluttkurs, men i så fall skal Frodoen få den. Han sa det først :slight_smile:

2 Likes

Hyggelig du @Morti :relieved:

1 Like

Vi får se hvor lenge du klarer å holde deg denne gangen før du pesse i buksa :joy::joy:

Skvettinga står kjærringa for :stuck_out_tongue: Har hatt aksjer i Funcom siden CE early Access. Men en stund siden det var all-in. Kommer nok til å ha mesteparten minst ut 2019

4 Likes

Selv kommer jeg til å ha aksjer i Funcom så lenge det ser ut som de kommer til å levere bedre resultat fremover enn de til enhver tid har levert :sunglasses:

2 Likes

Kommer vel en trailer snart regner jeg med, en launch trailer. Bør vel være nært forestående

1 Like

Vet vi om de kommer med ny cinamatic trailer? :star_struck: Med CE så fikk vi bare en.

Du mener den første CE Teaseren, da kursen føk opp 100% på tre dager “ikke at det vil skje nå” ?Men de kom med vel flere tettere opp mot launch

En gameplay trailer kanskje. Er da flere morsomme karakterer som kan markedsføres som reven.

Håper de ikke bruker 20++ mill på trailere slik som Starbreeze gjorde for OTWD…

1 Like

Garantert IKKE! :100:% sikkert

Funcom/BL är i partnerskap med goodbye Kansas (http://goodbyekansas.com) som både har producerat första MYZ-videon och investerat i projektet som helhet. Så jag tror inte det är nån fara för det :smile:

6 Likes

Slutter i HOD nesten hver dag. Lover godt.

Noen som vet hva den koster ?
@Christian
@Evilfreud
@h3nk1

Type 200-300k dollar ?

Hvor mye koster en bil?:exploding_head:

Prøvde å få i gang en diskusjon med kvalifisert gjetning .

Du strøk på første forsøk .

2 Likes

Vær så snill a. Du har ikke sett traileren, sett Funcom og hvordan de skal briefesom publisher for første gang, og skal gjette hva den koster uten annen info enn tidligere videoer?

Vi vet ca :wink:

Du har PM :=)

4 Likes

Kanske stor rallyt kommer när Carlsen o co vunnit schack-VM :thinking: :checkered_flag:

2 Likes