Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Se på løken som legger ordre på 17kr førbørs…fjernes 08:59 >_>

1 Like

Han heter Domo Arigato Mr. Roboto :robot:

1 Like

var vel rimelig høyt antall aksjer for roboten vel? :stuck_out_tongue:

Skulle ikke forundre meg om løken er asp. Mener han har gjort dette før for så å selge unna flere hundreK.

ordren fjernes, bare vent å se :=)

Ah, så ikke volumet. Stemmer at dette ble gjort for ikke så lenge siden. Herlige folk i dette papiret.

Gidder ikke bry meg. Dette er en lek de bedriver med men kursen vil komme opp så til de grader om ikke så lenge

Fin måte å gjøre folk nervøse på.

Om man skal selge, så burde man vel ikke oppfordre andre til å gjøre det samme? Burde det ikke være omvendt?

Dvs, han ønsker å kjøpe?

1 Like

Skulle ønske de ble tvunget til å selge, fan til tullete at en ordre i førbørs ikke skal låses

Formålet er vel ikke å selge, de vil vel at andre skal selge til dem, dvs. kjøpe lavere

Hadde de blitt låst så hadde det blitt jamt slutt med slik manipulasjon. Men vi er nå her på mikke mus børsen #1 så da blir det slik.

1 Like

Word.

Formålet er jo ikke å selge.

Der er den fjernet

64 øre spread :flushed:

Tatt noen k til , denne komedien vil ikke forsette lenge. Jo lenger leken forsetter jo brattere oppgang. Tenk att man kunnekjøpe aksjer under18 1.5 uke før spillslipp. :rofl::rofl::joy::joy:

Jag kan inte koncentrera mig på nånting ni skriver. Partyhattarna är alldeles för kul att se på :grin: :wink:

5 Likes

Jeg har lyst til å si mye, men det er dere dritt lei av å høre på.

Håper om ikke annet folk ser hva svineriet som har foregått medfører.

Takk for hatten @pdx :partying_face:

2 Likes

Når skal denne aksjen få det den fortjener? :slightly_frowning_face: Tålmodigheten settes virkelig på prøve!