Henki
Svineriet fortsætter desværre
Vi har ikke sett reell, meningsfull handel i papiret siden i sommer. Alt siden har vært pølsefingre og algoritmer. Folk rører ikke aksjen med god grunn.
Kursen kan like gjerne stå i 23 som i 15 i morgen. Eneste forskjellen er at samtlige kurser under 20+ er kunstig lave.
Det som faktisk er interessant er at posten vi så på 17,00 i førauksjonen, var et signal fra en trader til en annen om å gi faen å starte rally. Det gjorde han ikke: dermed dump. Nå sloss rallymakeren tilbake.
Litt av et opplegg.
Voldsomt til variasjon her da. Noen som leker seg i dag? Spennende å se retningen utover dagen. Magefølelsen min sier at den går opp;-)
ser ut som noen skal ha denne over 18 i dag
2.5 mill på en halvtime, vi kommer til å se søkende volum i dag og dagene som kommer er min spådom. Tror vi får drypp fra fun og bearded denne helgen om MYZ.
Jeg tror det er bra at det blir litt standoff mellom tradere, da øker volumet og det blir mer morro. Ikke bare ensidig dumping.
Helt enig - skulle aller helst sett enda flere pølsefingre involvert
Fordi per i dag vet vi hvem som vinner hver gang.
Det er verdt å merke seg at de 45k er kjørt utenom børsen, så ikke en kjempegod indikator på pris.
Egentlig mer spennende det
Kan det være flytting fra en konto til en annen . Eller er det reelt kjøp ?
Hva mener du egentlig med det?
Kan være en terminkontrakt også.
Satser på at dagen ender slik:
Edit: Man kan virkelig undre seg over hva som er planen til vedkommende som på død og liv skal ut med VELDIG mange aksjer på 17,50 når vi vet hva som skjer neste uke og 4. desember.
Se der ja - finn på noe bedre å drive med.
Det burde stoppes
Enhver kan se hvad der foregår
Imponert over hvordan denne kan styres. Traders paradise?
Jeg kjenner ikke til denne Atle, men hvordan gjør han det. Jeg skjønner at hvis du har tilstrekkelig med aksjer så kan du påvirke ved med mange salgs og kjøpsordrer,men at han klarer så store bevegelser? Er det SL han utløser for klare det?
Alle står jo fritt til å gjøre det samme. Gikk mange kursalarmer hos meg ihvertfall
ble fort rødt gitt…jeg som trodde jeg skulle snuse på blått i dag før helga…den gang ei…