Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL den neste uken?

• Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL de neste 3 månedene?

• Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Fikk fylt på litt på 17 da…og logger av…

Ser ut som et slag ludo det her med høy innsats

horehus

Sånt ser et bomba horehus ut - ha en riktig god helg.

2 Likes

Men NÅ er treet ristet før siste oppgang ( for 9238237te gang).

Aksepter at aksjen er den mest volatile og manipulerbare på Oslo Børs. Slutt nå å gjenta det samme hver eneste gang.

2 Likes

Nei :slight_smile:

I all den tid folk tegner streker og attribuerer kursbegelsene til alt fra makro til CE-reviews så fortsetter jeg med dét, takk.

3 Likes

Det som skjer i dag, har jeg faktisk ikke sett før. Nå er nok ikke jeg den som følger tettest med. Noen som innsyn i Kjøp/salg ratio RT ?

Var egentlig ment som en spøk men den slo til dessverre :flushed:

Det morsomme er jo at du i går spådde 17,90 i sluttkurs, rimelig bra når vi endte på 17,95 og at du spådde Blackfridaysalg i dag, som også slo til.

Spørsmålet mitt til deg @Frodoen er: når går tilbudet på Funcom ut? Er det et timestilbud eller varer det ut dagen? Vil gjerne planlegge handelen min. :slight_smile:

2 Likes

Jeg skrev dette et annet sted her inne etter jeg så skremmeposten i åpningsauksjonen:

…det betyr at vi fort ender 17.00 blank i dag, eller lavere hvis noen har bestemt seg.

Ja! Nu är det ta tre, betala för en på FUN :wink:

“Lagersjefen har gått amok”

1 Like

henkipesi

3 Likes

3 dump på en fredag . Telle kan du selv :wink:

Alle gode ting er 3, så nå var det dumpet ferdig? :thinking:

2 Likes

Ser frem til å kanskje kunne komme meg ut av denne rundt 19 om noen uker… Det blir nok siste hurra her på en stund:laughing:

Det finnes andre aksjer der risk/reward er bedre pr nå. (siden det ikke spiller noen rolle hvordan Funcom presterer. ASP styrer nok denne et års tid til, om han vil.)

1 dump igjen nå da…

1 Like

Pre realease dumpen i mai var ned 3kr…

1 Like

Jeg har vært ute av Funcom i noen måneder, og vurderer ny inngang nå. Har fulgt lite med i det siste, men forventer i utgangspunktet oppgang mot lansering. Det som gjør meg usikker er macro-uro, og observasjon av at Funcom den siste tiden har blitt svært hardt straffet på røde dager, samt at volumet er så lavt at kursen kan som i dag gå fra 18 til 16,5 på en time, uten at det kan forklares hverken teknisk eller fundamentalt.

Hadde vært interessant å hørt forventningene til kurs før og i tiden etter lansering til @Christian og @Frodoen og andre som klarer å gjøre en noenlunde objektiv vurdering av Funcom.

Edit: Ser vi har fått bursdagshatter, det er jo gøy. Hva feirer vi?

1 Like

Nån som har tillgång och se vilka mäklare som säljer?