Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL den neste uken?
- Opp (Kjøp)
- Uendret (Hold)
- Ned (Selg)
0 stemmegivere
Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL de neste 3 månedene?
- Opp (Kjøp)
- Uendret (Hold)
- Ned (Selg)
0 stemmegivere
Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL den neste uken?
0 stemmegivere
Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL de neste 3 månedene?
0 stemmegivere
Fikk fylt på litt på 17 da…og logger av…
Ser ut som et slag ludo det her med høy innsats
Sånt ser et bomba horehus ut - ha en riktig god helg.
Men NÅ er treet ristet før siste oppgang ( for 9238237te gang).
Aksepter at aksjen er den mest volatile og manipulerbare på Oslo Børs. Slutt nå å gjenta det samme hver eneste gang.
Nei
I all den tid folk tegner streker og attribuerer kursbegelsene til alt fra makro til CE-reviews så fortsetter jeg med dét, takk.
Det som skjer i dag, har jeg faktisk ikke sett før. Nå er nok ikke jeg den som følger tettest med. Noen som innsyn i Kjøp/salg ratio RT ?
Det morsomme er jo at du i går spådde 17,90 i sluttkurs, rimelig bra når vi endte på 17,95 og at du spådde Blackfridaysalg i dag, som også slo til.
Spørsmålet mitt til deg @Frodoen er: når går tilbudet på Funcom ut? Er det et timestilbud eller varer det ut dagen? Vil gjerne planlegge handelen min.
Jeg skrev dette et annet sted her inne etter jeg så skremmeposten i åpningsauksjonen:
…det betyr at vi fort ender 17.00 blank i dag, eller lavere hvis noen har bestemt seg.
Ja! Nu är det ta tre, betala för en på FUN
“Lagersjefen har gått amok”
3 dump på en fredag . Telle kan du selv
Alle gode ting er 3, så nå var det dumpet ferdig?
Ser frem til å kanskje kunne komme meg ut av denne rundt 19 om noen uker… Det blir nok siste hurra her på en stund:laughing:
Det finnes andre aksjer der risk/reward er bedre pr nå. (siden det ikke spiller noen rolle hvordan Funcom presterer. ASP styrer nok denne et års tid til, om han vil.)
1 dump igjen nå da…
Pre realease dumpen i mai var ned 3kr…
Jeg har vært ute av Funcom i noen måneder, og vurderer ny inngang nå. Har fulgt lite med i det siste, men forventer i utgangspunktet oppgang mot lansering. Det som gjør meg usikker er macro-uro, og observasjon av at Funcom den siste tiden har blitt svært hardt straffet på røde dager, samt at volumet er så lavt at kursen kan som i dag gå fra 18 til 16,5 på en time, uten at det kan forklares hverken teknisk eller fundamentalt.
Hadde vært interessant å hørt forventningene til kurs før og i tiden etter lansering til @Christian og @Frodoen og andre som klarer å gjøre en noenlunde objektiv vurdering av Funcom.
Edit: Ser vi har fått bursdagshatter, det er jo gøy. Hva feirer vi?
Nån som har tillgång och se vilka mäklare som säljer?