Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Visste at aksjen var tom for volum, men at (så godt som) ingen ville inn før launch på disse kursene (og som ikke er inne fra før) synes jeg er skremmende.

Edit:

Om det er lov å si, synes jeg det da har vært veldig berettiget - til manges overbærenhet, indignasjon og irritasjon - å rope varsku om måten aksjen har blitt handlet det siste året, og vel så det.

Man høster som man sår.

5 Likes

Han som bestemmer hva kursen skal være har gitt oss et interval å handle på. Da er det bare å handle i nedre del av intervallet og selge i det øvre?

Slik blir det vel til Funcom gjør noe aktivt for å tiltrekke seg større aktører, eller til vedkommende går lei?

Lurer på om de som fantaserer om kurser på 20 tallet tror på julenissen også?

Ja for 20kr der har vi ikke vært før

1 Like

Jeg tror absolutt på Julenissen. :kissing_heart:

Trur dere skjønner :wink:

Kan komme på dagen det . 20 kr. Har skjedd før og kommer til å skje igjen. Safe bet. Det er det det er om man velger å se litt fram. Så jeg gleder meg til julekalenderen og julenissen. Herlig at funcom faktisk i dag er en stabil aksje. Bevarer min kapital . Og det sover man godt på.

Dere syter og klager på 5-10% . Se litt lenger en nesa deres

1 Like

Helt håpløst sagt

2 Likes

Han mente nok at 20kr er for lavt :roll_eyes::grin:

Klart det kan skje. I noen timer…, mente at den ikke etablerer seg der.

Og jeg snakker ikke om lang horisont🙂

Det kan jo fort skje at den for en annen og litt høyere trading range. It will happend. Nå har jeg sittet kanske lenge for meg å være. Og unnskyld meg men aksjen er for stabil at noen nevneverdige med litt kapital selger nå. Caset et underpriset. Og når det finns tradere der ute som mener det er lukrativt og holde aksjen nede. Så er det bull sign. Aksjen har ikke volum for øyeblikket. Så man venter på det. Det får ta den tid det tar. Hvor mange er ikke ute nå tror du?

Den skal nok komme derop, bare helt rolig.
Danskerne er begyndt at få øjnene op

2 Likes

Kursen var da over 20 i over to og en halv måned tidligere i år, i tillegg var kursen også 20 da den ene store proffe aktøren kjøpte seg inn med mer nylig.
At de kursene plutselig er utopi tror jeg lite på.

At aksjen er rammet av en rabiat liten mann kan nok endre seg rimelig fort med litt muskler og en smekk på lanken.
Tror det følges med mer i kulissene enn man tror og det kan fort komme noe her manipulatoren ikke har tenkt på.

Det er hverken særlig imponerende eller vanskelig å kaste aksjer rundt som et barn i trassalderen. Tror ikke bare vi som ser den.
Bør være være lett for noen med midler å utnytte leken andre veien.

2 Likes

Tror det er endel som er ute. Forståelig det gitt det som skjer.

Tror også den skal noe opp. Men tror ikke alle som ønsker å selge kommer seg ut på 20 i forb med MYZ desverre.

Det skrev jeg jo også i dag tidlig. Ingenting hadde gledet meg mer en at den større gjedde lærte Aspen ei lekse han sent glemmer.

Aksjen endrer seg. Og med å fulgt funcom hver dag nå i fire år har jeg aldri sovet bedre. Jo den vil etablere seg på 20+++

De har så mye nå. På pipline. Derfor er større aktører inne. Jeg er glad for det. Det gjør ikke vondt. Det gjør derimot vondt for de tradere som har hatt et mer kortsiktig perspektiv :upside_down_face:

5 Likes

Elsker den litt negative/bakoverlente holdningen som markedet og mange her inne også har til Funcom for øyeblikket.
Dette har pågått i lengre tid nå, i morgen er det release av MYZ. Ett spill med så gode tilbakemeldinger att jeg nesten sliter med å ta det innover meg.
PR maskineriet starter i morgen, MYZ
kommer til å komme høyt opp på div lister.
Tror vi fort kommer til å oppleve ett stemningsskifte i dagene som kommer.
Jeg spådde att vi kom til å se kurser rundt 20 kr 4 des. Det kommer til å holde hart, men selger MYZ som jeg håper kommer vi til å nærme oss midt 20.

5 Likes

Sier ingenting om lang horisont jeg. Regner med det må bli bra det med alt som er i pipeline.

Vi får se hva som skjer i morgen og resten av uka😉

Ja med så tror du at jeg eller andre gidder å selge på såpass latterlige nivåer som nå?

Om MYZ feiler . Njja kanskje. Men det gjør jo de ikke :wink:

En herlig quote fra nyeste filmen fra cohen brødrene, The ballad of Buster Scruggs. Stemmer bra med situasjonen og visse som er involvert i aksjen

I dont hate my fellow man. Even when he’s tiresome and surly and tries to cheat at poker, i think thats just a human material, and him that finds in it cause for anger and dismay, is just a fool for expecting better.

Edit: bortsett fra at jeg i utgangspunktet har tenkt stikk motsatt enn quoten over :yum:

Jeg tror MYZ blir en suksess.