3% nedgang ble plutselig største børsfall gjennom tidene
Ja fordi de har fått mye penger upfront av MS.
Nei, målt i poeng var det faktisk 4. største gjennom tidene.
Ville nesten håpet den betalingen var mer enn 2 MUSD alene…
Tror Funcom kommer til å få en fin oppgang utover dagen👍🏻
Den kognitive dissonansen mellom aksjekursen, Funcom sin fundamentale situasjon og live-produkt har aldri vært så ekstrem som nå - og det sier ikke lite.
Det er som å se på en trykk-koker som burde eksplodert for lengst, men som holder ut bare biiiiiiittelitt til
Edit:
Er bare noen som skal ut med 50k aksjer først. Nå kan turen begynne
Sperrene smelter som varm kniv i smør jo.
ja, de røg hurtigt
Kan godt vente noen mnder til med reprising av funcom så jeg får syltet enda mer penger i aksjen
Hadde jo vært en flott børsmelding det… MYZ betalt seg og i pluss for FUN etter et par dager med salg🙂
-Jeg venter på melding om MYZ break even.
-Jeg venter på MYZ melding om DLC og veien videre.
-Venter på info om petroglyph spillet som de har sagt skal komme i løpet av året.
-Jeg venter på neste CE DLC.
Alt kommer dette året🎅
Och folk iaf sälger sina aktier…
Hvor mange aktier orker de at smide i potten, for at holde kursen nede.
Lidt gevinsthjemtagning gør vel også sit.
Men for de tålmodige er der gode stigninger i venter
Da er om ikke annet DN, E24 og Hegnar orientert:
God formiddag
Funcom slapp i går sitt nye spill Mutant Year Zero: Road to Eden. Det ble ikke nevnt - så vidt jeg fikk med meg - i noen av finansavisene.
Siden spillet ble sluppet, har det plassert seg øverst på listen over de mestselgende PC-spillene i verden (konsollsalg på Playstation og Xbox kommer i tillegg). Listen ser dere her, og spillet ligger i skrivende stund på #3 plass: https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers I går kveld og natt lå spillet på 1 og 2. plass, og man kan forvente at det vil stige på listen igjen etter hvert som vestlige spillmarkeder våkner til en ny dag.
Kanskje det hadde gjort seg med en liten notis og/eller en telefon til CEO for kommentar.
Ha en strålende dag videre,
H
Alle som er på dette forumet vet at Funcom er en massiv suksess.
Dette er så underkommunisert i markedet at det nesten er som å sitte på innsideinfo.
Så får folk velge om de vil selge aksjer i et selskap som de VET tjener penger som gress.
Jeg gjør det ikke.
1 plass i natt??
Henger vel også sammen med at folk “vet” at det til vanlig dumpes rett etter release