Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Les hva jeg skriver - spillet var en veldig kort stund på #1 i går ettermiddag/kveld :wink:

Ok, hadde ikke fått med meg førsteplassen i går :star_struck:

Var det nr 1?

Vises ikke her:

https://www.gamevizz.com/9066/

Hm, det ble påstatt i Discord-kanalen at det hadde en ~10 minutter der i går. Jeg var ikke live når det skjedde, så kan ikke bekrefte eller avkrefte om det stemmer. De pleier iaf. ikke kødde for mye der :man_shrugging:

Oki.

Trodde jeg hadde fått med meg «alle» 10 min oppdateringene. Fra kl 18-23 .

Men mulig det var i leggetiden til barna​:flushed::slightly_smiling_face:

1 Like

I verste fall serverte jeg finanspressen en 10-minutters upresishet :smiling_imp:

2 Likes

Den var en kort stund på førsteplass igår, ca 1tick altså 15minutter.

4 Likes

Oki. Jeg som ikke følger skikkelig med :slightly_smiling_face:

Nå svinger det som i gamle dager :man_dancing:

Tenk så mye penger det brukes på å drepe sentiment og moment i denne aksjen - helt fullstendig frakoblet megasuksess.

1 Like

Supert insj! Kan du PM’e meg epostadressene til avisene så skal jeg også informere dem.

tips@…no

Gadd ikke grave frem enkeltjournalistene som har skrevet en og annen sjelden Funcom-artikkel de siste 5 årene.

Hva er årsaken til at dette skjer ?..jeg forstår ingen ting lenger.

Hvem gør det🤔

funcom og “markedet” er på to forskjellige plasser. Bare å sitte i ro så lenge ting går bra. For øyeblikket går dette svært bra. Funcom leverer sykt godt, markedet har bare ikke fått det med seg.

Er vel dramatikken i Starbreeze som svekker Funcom i dag. Skepsisen til spillselskaper brer seg?

Ikke lett å skrive om suksessen til Funcom i finanspressen når aksjen bombes ned 5 prosent :slight_smile:

Selv om spillet selger mest i verden straffer markedet Funcom og sender aksjen ned 5 prosent… Funcom faller alltid etter spillslipp og er en tulleaksje for dumme taxisjåfører

Vi så jo det samme når Q3 ble MYE BEDRE enn alle forventet, selv hausemiklene her inne, ble presentert og finanspressen bare:

Nytt rekordkvartal i Funcom, men markedet er skuffet…

2 Likes

Kjenner jeg gleder meg til neste kvartalsrapport, spent på hvor mye de drar inn. 2/2 spillsuksesser sålangt, lys fremtid

Jeg har sittet 15 mnd i Fun, og jeg sitter videre uten tanke på å selge…det løsner men vi vet ikke når…1 uke,14 dager, 1 mnd…sover godt om natta:)

2 Likes

Noen som utnytter de 400.000 aksjene som kom på billigsalg fra KLP nå ja.

2 Likes

bombing av SB og uro i USA påvirker ganske mye gaming aksjer idag ja.