Da gråter jeg en skvett over at jeg lot meg finte ut på oppløpssida og så er jeg glad på vegne av veldig mange hyggelige funcomaksjonærer🙂.
Jeg heier på Funcom jeg.
Da gråter jeg en skvett over at jeg lot meg finte ut på oppløpssida og så er jeg glad på vegne av veldig mange hyggelige funcomaksjonærer🙂.
Jeg heier på Funcom jeg.
Er det noe logikk i at Funcom er nr. 10 på taper-lista på OSE i dag, etter kjempesuksess med lansering?
Ingen interesse for aksjen.
Uro på børsene… Har du sett OSEBX ser ut som en dead cat bounce?
Det jeg finner svært bemerkelsesverdig. Men kanskje det er noe jeg ikke skjønner.
Sånn er det dessverre “alltid” på Funcom sine spill lanseringer, feks både på CE EA og Full release.
Det er ofte veldig mange som skal ut for å unngå risiko ved dårlig spill salg.
Bare vent en uke så får vi håpe på bedre kurs etter melding fra Funcom om spill tall…
Ikke så mye å skjønne. Funcom har en storaksjonær som konsekvent dreper alle oppganger.
Er dumpingstunt-mannen som har ødelagt selskapet for godt.
Slik går det når man har et personlig ego som vil styre et helt børsnotert selskap etter hva som passer. Er en tragedie å se uansett.
ASP ER DEN STORE HELLIGE SKYLD I ALT GODT OG ALT VONDT SPESIELT ALT VONDT.
Edit ’ er ikke folk litt lei av denne forklaringen enda? ASP trader, men han er ikke allmektig…
Da er det vel på tide at noen tar aksjon mot den lille storaksjoneren…
Hele spillsektoren er blodrød
Her er referanselisten min.
Lett å skylde på noen nårm na mangler fundamental fakta.
FADER ALLMEKTIGE ASP HAN STYRER HELE LISTEN JO!
Dette er vel dokumentert gjennom måneder og år.
Den nye interessen som kommer er svært positiv - om enn relativt begrenset.
Og, når sentimentet er i ferd med å snu, så voldtas de nye investorene slik at de rømmer papiret før aksjen oppnår trendskifte. Svenskene rømmer papiret, igjen, as we speak.
Vi så det samme etter CE-full launch. Vi det samme rundt Q2. Vi så det samme rundt Q3. Vi så det samme med MYZ.
Dette er en villet og styrt handel, som har gjentatt seg ved hver forbannede trigger og på hver jævla gode nyhet.
Folk vet dette inderlig godt - det er bare fristende å late som noe annet.
Irathi solgte seg ut litt tidligere i dag, så han spiller selvfølgelig idiot nå.
Langt ifra utsolgt…
Døtte hvor deilig det hadde vært om vi kunne forby å snakke om asp og den slags
Hva skal vi snakke om da, at Funcomkursen går til helvete fordi antall seere på Twitch falt 2 % rett før Dagsrevyen?
Er det ikke også negativt for aksjen om den er styrt av ASP ? - - so hele logikken din faller i grus.
Dersom jeg hadde solgt alt og ville ha kursen ned så ville jeg jo sagt “ASP styrer alt, bare å gi opp” ??