Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Skal vi ned på 16-tallet i dag da?

Nei -.-

Hallo,

Hva med spooning? Hvilket leder mulighetene over på hvordan man ligger i senga om man er to.

Og du glemmer forsåvidt måten de virkelig ubekymrede sover på - på ryggen med både armer og bein spredt.

Yep :wink:

image

Kanskej 15 om vi er heldige :smiley:

Satan den aksjen her leverer gang på gang

Her går det unna!

SB leverer heldigvis grønne tall :joy:

1 Like

utrolig

Vipps så var man plutselig Funcomaksjonær igjen!

Skal selvfølgelig rett ut om vi går over 17 iløpet av uka/neste uke.

Satser på en liten bounce.

1 Like

…bra volum da… :sweat_smile:

Det pleier iallefall å være romjulsrally, så det er fortsatt mulig å se ok kurser i 2018. Alt er ikke helt mørkt.

Og Funcom gjør det knallbra uavhegig av aksjen, så sooner or later… mest sannsynlig later, men ingen grunn til å fortvile for alle som har lengre en noen måneders perspektiv :slightly_smiling_face:

Hvem som selger Funcom på disse nivåene vet jeg ikke. Men takker så mye for billige aksjer :smiley:

2 Likes

Passer meg bra for jeg får lønn imorgen :star_struck::joy:

Har du begynt å spre skremselspropaganda for å få kjøpt billige aksjer? Eller er det en annen grunn som ligger bak??

2 Likes

Tusen takk ASP

Jeg gjentar hva jeg har sagt (hvilket er rimelig meningsløst per akkurat nå) jeg skal ut av denne kuk-aksjen så fort jeg når mitt mål.

Og jeg vil ikke se meg tilbake.

MYZ er egentlig Funcom historien i spillformat.
Funcom 1.0 er tiden alt gikk til helvete. Så kom the Elder (Rui) og bygde the Ark. Vi aksjonærer er mutantene. ASP, Hegnar osv er fiendene. Vi kjemper oss mot Eden (payday)!

3 Likes

ASP er den lvl 50 duden helt i starten… og vi prøver å kjempe mot ham, istedenfor å gå rundt?

4 Likes

De fleste her inne har gitt opp å være long nå.

Det er kortsiktig trading som gjelder over hele fjøla. Ikke noe poeng å diskutere her inne lenger.

Folk hausser når de kjøper seg inn for å bli med på neste pump, og venter tålmodig på at ASP skal skru på salgsroboten. Ikke vits i å nekte for det.

5 Likes

ERRE HER DET ER RALLY???

:frowning:

body

1 Like

rally

7 Likes