Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ikke vær så sur a, @Hakon :kissing_heart:

2 Likes

Er det i heletatt noen bunn for dette?

-Lener meg rolig inn i bilen og griper balltre :smiling_face_with_three_hearts:

rettet

Et eller annet sted stopper det nok. 12 kr var emisjonen på. Får snitte ned der. Funcom-aksjen like etter release er ikke noe for kortsiktige. Nesten uansett hvor bra det nye spillet gjør det.

edit snudde på 15 sist. Mulig jeg snitter ned der også.

1 Like

Et vel tid for å annonsere nytt spill ca. nu Funcom?

1 Like

Nei, bør vente med det til alt snur

Har fortsatt troen på julerally - så kan spare alt av meldinger til da😉

Klarer vi børsverdi lavere enn cashbeholdning?

6 Likes

Volymen är ju nästan obefintlig i alla fall. Om man nu vill se nåt positivt i eländet :wink:

Slapp av. Når markedet roer seg litt kommer det seg😘

1 Like

Det er jo Ragnarok på børsen da…

Skal mer til enn en And, en Gris og en Bergenser for å snu det her…

2 Likes

Metacritic 78%

Gameinformer 7,5/10

Ikke moro med ASP og hans TI-disipler, samt makrohelvete på toppen av det hele.

Men pengene renner tross alt inn. Så lenge verden og pengesystemet ikke kollapser så er dette en bra aksje å være i.

Tror du kan spare deg for “ASP og hans TI Disipler” Faktum er at alle på TI enten har solgt, eller lettet seg i Fucom.

Hvorfor tror du den faller? Fordi alle har solgt litt.

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det, men man må være passe pottetett for å tro noe annet.

3 Likes

Det skjønner så klart alle.

Tenkte på at ASP skriver innlegg om at “han ikke har solgt eller trader” og får masse likes og hyllest selv om alle vet at det er loddrett løgn.

1 Like

Jeg har bare økt, og økt enda mer hver gang muligheten har bydd seg på 17 og lavere - flere som har gjort det samme og som hverken selger giring eller av grunnbeholdningen på disse nivåene.

Noen er fornøyd med å trade på 1 kroningen opp, andre er hakket mer tålmodige og venter på å få noe som ligner på en meningsfull pris- og avkastning for aksjene sine.

Å selge en eneste Funcom-aksje under 25 er utelukket.

Askjen har sett 25 intradag tidligere i år, og siden den gang har pengebingen økt, inntektene økt, gjelden blitt borte og pipelinen bedre. Konservative tallknusere her inne anser fair value å være 23 - 26 kroner i dag uten noen videre MYZ-suksess.

I tillegg har nå selskapet sluppet en gedigen suksess.

Å selge aksjer til spottpris? Nei.

12 Likes

Jag har inte sålt något på lång tid.

Jag har iofs aldrig varit nån trader; sitter länge och säljer vid behov eller om kursen når en nivå jag är nöjd med. Därför går jag inte sömnlös under perioder som detta heller. Hade MYZ floppat, all saft var pressad ur CE samt att Funcom inte hade offentliggjort några framtidsplaner så hade jag nog bitit naglar nu.

Istället tar jag det ganska chill och väntar…

1 Like

Har ikke solgt en eneste aksje. I retrospekt ser man jo at jeg skulle lettet meg på høyere nivåer, men tror i likhet med ganske mange andre at med tålmodighet og et litt lengre perspektiv vil jeg få godt betalt til slutt. Pengene jeg har i Funcom kommer jeg ikke til å trenge på en stund, så sitter godt med disse i lang tid. Tror ikke jeg er alene i båten om å tenke slik her inne.

Sitter i samme båt Jensen :slight_smile: