Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Funcom småprat 2018

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff293ea6b30>

Ja, hva lurer du på? send meg evt en melding så kan jeg forklare.

@h3nk1 har også god peiling på belåning hos DNB.

Jeg er ikke “sur”, jeg bare liker ikke når blank løgn står uimotsagt. Aldri har jeg hevdet at trading eller stop-loss raid er “kontroversielt”. Gjør profitt, bra!

At dere henger dere opp i at noen påpeker blank løgn og forsøk på disinformasjon er deres, ikke mitt problem.

Edit: @Brandt, det funker som alle andre steder - bare å søke om VP-finansiering i nettbankløsningen.

Jeg vil nå gå mot strømmen og si at å bruke Stop los er det lureste du kan gjøre i Funcom.

Hvor mange ganger har dere sett stop-los raid med påfølgende pumpe det siste året?

Mange hadde nok vært tjent med å sette stop los feks 3-5% under gårsdagens slutt…

Target reached🤑 Hvem faen har snudd skjermen min opp ned😠

Har ikke DNB som bank. Kun som trader…

Det er meget vel mulig. Men i mitt tilfelle får vi svaret på det når jeg har solgt. Solgte jeg med tap eller med gevinst. Jeg kan garantere at jeg kommer til å selge med gevinst :slight_smile: Det er hele forskjellen. Det kan likevel se ut som at de som bruker din metode tjener mest. Siden de hele tiden har fått kjøpe seg inn igjen. Problemet er når de ryker på stop loss og plutselig ser 35.

Du må ha et bankforhold og aksjehandelskonto hos DNB for å søke belåning.

Shit aktier håller sig bättre än Funcom som känner pengar?? Vad händer med världen? :grimacing:

Dessverre har jeg ikke brukt denne metoden selv. Hadde jeg jeg ikke vært så jævlig grådig hadde jeg tjent mye mer :slight_smile:

Men i en aksje som er så voliatil er det viktig å ikke ha mer aksjer en at en beholder natte søvnen.
Jeg tror det er en god del som har litt for mye aksjer i forhold til hva de burde ha…

Dette er noe jeg stillier meg hundre prosent bak.

Jeg ser forumet gradvis skilles i to leire med et par stråmenn som dypper litt i begge sider.

Aksjonærlister og diverse annen informasjon gravd frem tilsier at alt @h3nk1 uttaler seg kan faktasjekkes og backes opp.

Jeg har ingen ting imot at folk spiller sine egne spill og går sine egne veier. Men å gjøre inntog på tekinvestor og omtale seg selv i 3dje person er vel teknisk sett tidenes lavmål. Det samme gjelder å forme fakta og sannhet etter eget forgodtbefinnende. Om du @Cirmes bare hadde sagt at, ja jeg trader aksjen til helvete mens jeg bader i penger så hadde jeg hatt mye større respekt for deg.

Ikke vær så sur a, @Hakon :kissing_heart:

Er det i heletatt noen bunn for dette?

-Lener meg rolig inn i bilen og griper balltre :smiling_face_with_three_hearts:

rettet

Et eller annet sted stopper det nok. 12 kr var emisjonen på. Får snitte ned der. Funcom-aksjen like etter release er ikke noe for kortsiktige. Nesten uansett hvor bra det nye spillet gjør det.

edit snudde på 15 sist. Mulig jeg snitter ned der også.

Et vel tid for å annonsere nytt spill ca. nu Funcom?

Nei, bør vente med det til alt snur

Har fortsatt troen på julerally - så kan spare alt av meldinger til da😉

Klarer vi børsverdi lavere enn cashbeholdning?

Volymen är ju nästan obefintlig i alla fall. Om man nu vill se nåt positivt i eländet :wink: