Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

På forrige aksjonærliste tatt ut 27 november, så hadde ASP totalt 896 000 aksjer, en nedgang på 391 000 aksjer fra tidligere beholdning. Aner ikke dato for når han solgte, og om det er relevant for denne diskusjonen, men det er det som står i listen og det er vel offentlig informasjon?

Men han selger jo ingenting :scream::scream::scream::scream: ?

Ute igjen? Hvordan rakk du det? Synes du skrev du kjøpte på høyere kurs.

Har ikke solgt noe, kun øket. Helt uaktuelt å selge her.

Det som er litt gøy er jo at noen av de som syntes jeg var en tulling som solgte før launch på mid 18, nå selvsagt har solgt eller redusert litt…

Hvem er det som sitter på retten til at det er greit å selge?

Er det en klubb jeg ikke vet om, der man sier at ok, nå kan man selge, men ikke før det er vedtatt!

1 Like

Jeg har som nevnt tidligere solgt 2500 på litt høyere kurs for å dekke inn gearing. de ble kjøpt på lavt 16 tall på forrige dipp.

har forsatt rikelig med aksjer igjen med pent snitt.

Han skriver vel at beholdningen er lik i dag som den var. Altså at han gjerne har tradet underveis…

1 Like

@Pablo

Står ikke noe der om at han ikke selger og kjøper underveis…

2 Likes

“Ca samme”, hva tenker du er et greit slingringsmonn der? 1,3 millioner vs 1 million? Er det ca. samme? Eller tenker vi mer sånn 100k vs 99k?

1 Like

Det eneste folk har reagert på er:

2 Likes

Var det ikke du som nektet for at ASP har noe med dumpene å gjøre i går?

Teknisk sett ikke løgn. Han daytrader jo ikke (nesten ikke).

Teknisk er stikkordet :joy:

Ja i to leire som følger;

Leir 1:
Aksjen går ned, “AASSSSPPP FUUUUUU!!!”
Aksjen går opp “alt er som det skal! - her kommer 30 !”

Leir 2:
Aksjen går ned, “hva driver folk på med, jaja fin kjøpsmulighet”
Aksjen går opp, “nice nice, penger tjent, kanskje jeg skal selge litt i tilfelle idiotene finner på noe rusk…”

10 Likes

Hvilke dumper igår snakker du om? Jeg så bare generelet nedsalg igår,

Nekter ikke for noe…

Men jeg betviler det og syntes det begynner å bli gammelt å lese “ASP ASP ASP” hver gang funcom går ned…

1 Like

Man kan jo kalle det hva man vil.

Pump = generelt oppkjøp
Dump = generelt nedsalg

:wink:

Peace out!

Ja piss out!

Spar deg. Helt greit du trader men slutt å lyg om det.

Nei.

Jeg fikk se meglerstatistikk for ikke så lenge siden og guess what. Non/pas

Når man sitter på såpass mye info så er det greit å si fra. Om folk ikke er ærlige og blir tatt med buksene nede så bør man få lov til å sette de på plass. Hyklere har vi ikke bruk for.

5 Likes