Virker nesten som funcom må lykkes med alle spillene fra 2018-2020 for at mcap skal kunne forsvares… Sålenge Funcom fortsetter med de riktige strategiske grepene vil bunnlinjen se meget bra ut de neste kvartalene. Hva var det mcap lå på ved CE EA? 3-4 mrd?
Skulle gå så långt och säga att det garanterat är Petroglyph. Men det är ju vansinnigt spännande det!
Conan Strategispill
Blir det nye spillet på nivå med command and conquer, red alert, warcraft 3 og starcraft 2 så kan jo dette bli megabra!
Edit: Ser ut til at Petroglyph har gode forutsetninger for å lage ett slikt spill
Petroglyph hype!
MYZ estimatene spriker og alle estimatene er med høy usikkerhetsfaktor! Men hva er det stor problemet ? MYZ viser mer styrke på bla. GTS enn hva jeg hadde turt å håpe på. Mine estimater er også usikre, men jeg anser det som svært realistisk at prosjektet er break even ila. Des. Du vet hva som skjer etter at et prosjekt er brek even ikke sant ?
Det var jo ikke som at MYZ skulle redde Funcom (?). De leverer videre - stein på stein - nice and stady! Har sagt det før, men må bare gjenta - for mange tenker kortsiktig - og løper i flokk. Det i seg selv er nok til å bremse utviklingen - en stund til … Noen selger, jeg mfl. Øker Helt greit det. Håper bare at noen av disse nervøse aksjene selges til noen med litt bedre nerver
God helg gutter og jenter
Hehe, jeg er en enkel sjel fra Hedmarksskogene: Oppdager jeg et objekt som ser billig ut, så sjekker jeg litt rundt for å finne ut av om prisen er lav gitt dårlig kvalitet eller annet lureri.
Er ikke det tilfelle, så kjøper jeg. Jeg selger heller ikke nevnte objekt før noen betaler det det er verdt
Edit: Nå er det oljerally på OSE
Drypper nok litt på Funcom også;-)
Det er så j… logisk at Funcom, biotek etc skal påvirkes av oljeprisen… men tydeligvis!
Only on OSE!
Det är som att ligga i dragsuget av en Boeing 747, bara att hålla sig fast och hoppas på det bästa!
Nei, det holder at Conan spillene lykkes og resten er på break even, så tenker jeg vi er godt i pluss
Noen som har sjekket ut noen av disse “moddene” som er laget for CE?
Finnes det noen der som er så gode at Funcom burde kjøpt rettighetene til de med en videreutviklingsavtale og solgt de som DLC’er?
Hm, vet bare at de forsøkte å ansette han som laget “Pippi-moden”. Tror ingen hittil har laget noe Funcom nødvendigvis bør investere i enda. Det mest spennende som folk har snakket om før er jo et mindre kart med battle royale modus.
Over eller under 17 før close?
Tipper 16,792
Farming Simulator 19 lurt seg forbi MYZ på GTS
Kanskje Mutant Farming Simulator neste for Funcom?
Eller Conan The Farmer
Gi meg en Anarchy online mod til Conan exiles.
Hadde storkost meg i en Scifi setting!
Det spillet har de allerede sluppet