Næh er bare vanlig barbarfarming det der. Må spille storbonden Conan i egen person
5 timer til det smeller.
Bare jeg som tenker at det er MEGET positivt for COnan IPen at marvel har plukket den opp, nå som Avenger filmserien nærmer seg slutt?
Julebordet kl 19: Stapp mobilen din i lomma nå Morti…!
Morti: Er det noen nakne damer her? Hvis ikke, ikke faen!
Finnes allerede egen tråd
1 hel uke på 2-6 plass !
Nå er det viktig at alle har lagt igjen en positiv review, den er kommet ned i 76%. Har du 20.000 kr investert i funcom så burde du virkelig vurdere å spante på deg en kopi til skarve 300 kr, kos deg med spillet, legg igjen en review og se pengene vokse!
Artig da jeg la ordre lå, la en på 15.60,dukket opp en på 15.602, la en på 15.604,kom en på 15.606. Fikk kjøpt på 15.61 da men roboter er morsomme dyr
Økte i dag jeg og. Siste 1/3 del venter jeg litt med, i tilfelle vi skal nedom 14.
Jag förstår ingenting av kursens utveckling. Bra q3 myz verkar sälja bra ändå bara nedåt. Visst att makro är negativt men så här borde väl kursen inte gå…
Alt er dritt om dagen men Funcom presser penger så ha is i magen. Man burde jo solgt alt og stappet i madrassen. Mange aksjer blør og de markedet mener er høyrisiko ala Funcom blør mer. Spør om forskudd på arv
Kort förklarat så behöver vi nån mer matnyttig information om själva företaget Funcom- Guidning, affärsmodell, strategi etc. Personligen tycker jag man skall undersöka möjligheten att listas på annan plats än OSE, men där kan man argumentera för både för- och nackdelar.
Hur som helst så hjälper det (uppenbarligen) inte med information om nya spel för att lyfta kursen. Jag tror de behöver jobba fram en reviderad affärsmodell och bli mer aktiva för att sälja in Funcom som en möjlighet till nya investorer.
Edit: Det här är inte skrivet som ett missnöje mot dagens kursutveckling utan mer generella tankar runt företaget. De gör mycket bra rent tekniskt och marknadsföringsmässigt, men kommersiellt sett har de en bit kvar
På 16 kr i kurs, hva tror du P/E for Funcom i 2018 blir?
- 14
- 18
- 22
- 26
- 30
- 34
- 38
0 stemmegivere
Hva står E-en i P/E for
- EBIT
- Resultat
- EBITDA
0 stemmegivere
Sånn er det bare. Finans folket mener Funcom er en tulleaksje og det har de vel mer eller mindre fått rett i.
Selskapet leverer som du skriver, veldig bra, og MYZ gjør det strålende.
Tipper vi får en pen kursutvikling mot slutten av Desember, uten noe særlig grunn annet en fordi, sånn er det bare🙂.
Når Q4 og 2018 talla foreligger i sin helhet, håper jeg det skjer noe.
10/12-2018 11:30:00: (FUNCOM) Press release: Funcom has announced a new game, Conan Unconquered
Her er det bare med at akkumulere