Ja, med “bra” makro hade vi nog landat några % lägre. Men Funcom befinner sig i en situation där man bör ligga en bra bit högre, så jag anser också att Funcom har gjort ett ganska dåligt jobb på IR-sidan. Bra på många andra sätt men här har man underpresterat i mina ögon.
Må da vel snart være tomt for"overnervøse" småaksjonærer her nå !!
Nei dessverre.
Niks…
Ang å kjøpe Funcom nå:
Noen vil nok vente til makro er mere avklart.
Handler om risikostyring.
Noen ganger er det bedre å løpe etter en å prøve å treffe bunn.
10/12-2018 15:25:46: (FUNCOM) Financial calendar
Og om alle tenker sånn, snur det jo ikke så lett.
Bommet totalt med timingen og gikk inn på 18.20 for kort tid siden. Trodde jeg gjorde en god deal, men så feil kunne man ta… planen er uansett å holde på de en stund da jeg har troen på at ting skal gå i riktig retning på sikt (kan man gjøre noe annet i slike tider?)
Du er ikke alene, siste kjøp her var på 17,00, men hadde kjøp over det fra tidligere.
Det er jo opp til hver enkel individ hvor mye risiko en vil ta.
Håper på jule eller/og nyttårsrally. kjøpte siste på 15,20.
Men likevel faller vi det dobbelte av skakkjørte Starbreeze
Enig med deg, men bare for å sette det på spissen
Sitter rolig, hva med ett navbytte til ComFun, kanskje det som skal til :)?
Jeg sitter, litt urolig😝
Sitter rolig jeg og. Nå er jeg en swingtrader. Og denne gangen må jeg bare vente litt lenger for og nå mitt kursmål. Ser muligheten til kjøpe mer på disse nivåer. Som til syvende og sist gir cash i Bingen. Mange kortsiktige er ute nå og godt er det. Men jeg er selv meget overasket over denne nedgang i dag, så det er sagt. Jeg skjønner det ikke
Vi har en sleeper hit. Vi har et nytt spill på gang. Og jeg tror ikke markedet har oversikt hvor mye vi selger rundt på alle plattformer. Mange små bekker nå, og flere bekker er på vei. Jeg ønsker ikke å bli tatt på sengen. Derfor sitter jeg.
Skjønner jo forsåvidt at ingen er interessert i å investere stort da; iom at det ikke er noe utbytte å få regelmessig så ligger jo verdien i at kursen går opp… og holder seg der.
Gitt det det lave volumet så er det griselett å manipulere kursen så den går som en jo-jo, og det er vel ikke så interessant for mange?
…og dette ville vel bare bli værre om noen “store” kom inn og reduserte fritt tilgjengelige aksjer enda mer?
Er jeg helt på bærtur her?
Gaming hjulene i kina starter å rulle, selv om det ikke har like stor betydning for Funcom. Er det viktig at gamingmarkedet kommer på bedringens vei.
"However, it has emerged that of the 20 titles processed, only nine were approved. "
Er det girerne som blir tvunget ut?
Skal ikke se bort ifra at de som har giret kjenner denne ekstra sterkt i dag. Tror mange har vært fristet på å gire funcom på noen kr høyere enn dette og tenkt det har vært risikofritt. Beviser nok en gang at funcom er en riskoaksje og på ingen måte motsyklisk. Pain
Med tanke på hvor stille det er her på et 10 % kursras så har de fleste solgt, det er sikkert.