Satt akkurat å tenkte det samme…
Med 808k aksjer omsatt? Det er i hvert fall småsparererne sin giring…
Kjøpte mer i dag :)Noen må gå mot strømmen.
er jo bare småsparere og ASP som er inne i papiret
Jeg solgte litt i forrige uke, men sitter fortsatt på veldig mye. Jeg begynner å vurdere en ny inngang. Hva er det P/E for Funcom blir i 2018 med 15kr i kurs? 18? Rimelig billig når de har nesten to hundre millioner på bok og finansierer fire spill under utvikling + ett i konseptfase.
Kjøpte mer i dag jeg også. Er veldig stille på både Ho og her on FUN. Har de fleste gitt opp papiret?
Kjøpte 1k mer i dag…men nå er limiten nådd for min del og jeg gleder meg vilt til å realisere .
Sitter fortsatt opp til ørene med Funcom aksjer. Solgte en del Nano på høyt 70 tall og kjøpte mer, men var tydligvis litt for tidlig…
Kjøpte i dag på 15.12 og 15.60, klar for litt mer i morgen, var så heldig og fikk fatt på noen kroner ekstra som “forskudd på arv” slik at jeg tar trolig 4k til i morgen, men kjører samme taktikk som alltid, kjøp på hver 40-50 øring ned. Time eksakt bunn klarer jeg ikke
Aksjonærliste? Jeg er med og sponser
Det har jeg også gjort siden 17,50. kjøpt litt hele vegen nedover. Fun er umulig å time bunn i. Nå har vi jo Makro også i mot oss så kan kanskje falle litt til? Håper de snur inn mot nyttår og vi får et nyttårsrally.
Kjipt å se på, men for en gangs skyld har jeg endel midler igjen. Planen er å ta det siste jafset i morgen om vi får en tur nedom 14…
Så får det bli giring om den faller enda mer🙂. Der er det masse å gå på nå som banken har fått ut fingern…
Det är en helt ordinär dag frågar du mig ;). Jag sitter på 80% av max och har ingen stress med att realisera
Kan ta ut imorgen. PMer deg nr.
Satt pengar idag och köpte själv… kunde inte låta det vara utan att köpa… blir det lägre blir det mera köp möjligheter…
Økte med 1k her. Øker mer om det forsetter i samme spor.
Der var USA i grønt, skulle nesten tro det var en overreaksjon å selge ned Funcom med 10 prosent i dag
Men regelen går slik:
- Funcom går 1/10 %-vis oppgang i makro
- Funcom går 10x %-vis nedgang i makro
Dagens handel er det styggeste eksemplet jeg har sett som demonstrerer hvor uheldig eiersammensetningen er i papiret.
Aksjen handles som om den var på randen av kriseemisjon og som om selskapet nettopp ikke har sluppet et nytt spill som vil bidra til styrket cash-flow i lang tid fremover (og mer til).
Edit: Regner med å jinxe makro og at USA krakker ned 3 prosent før close.
Jeg har observert omtrent det samme som deg. Oppgang i makro gjør ingenting for Funcom. Nedgang i makro fører til at Funcom synker.