Man er så inne helvette idiot også vett ! >_>
Erkendelsen må snart være at sidde long i denne aktie er spild af tid/penge
Dette minner mistenkelig om forrige desember da alt var helvete og alt håp ute. At ikke folk snart skjønner at dette er hele poenget.
Forskjellen er bare at selskapet er gjeldsfritt, med enda en suksess i snippsekken og har en flott pipeline.
Oppriktig trist å se og høre om at mange realiserer store tap her nede. Jeg unner ingen det. En stor mellomfinger til de som skor seg på det, også.
Fordi rekylen kommer raskt, og brutalt - før nyttår.
Får trøste seg med at man som regel går i null igjen om et par måneder.
NANO-aksjonærene er mine ledestjerner. Der snakker man tålmodige sjeler der.
Hva er definisjonen din av long?
Noen tar tapet og får igjen på skatten.
Og kjøper lavere.
Kan bli trangt inn døren om alle skal inn igjen …
Fra spøk til revolver - se vekk ifra kursen og spør deg selv om hva tror du mest på -
-Er funcom konkurs om 1-2 år
-Er de akkurat der de nå er ?
-Eller er de bedre stillt ? ( )
Nå er nok en god tid å gire på, men sørg for å ha en safe margin.
Jeg lurer også litt på hva tidshorisonten er hos enkelte her, hva er poenget med å selge seg helt ut nå, mens aksjen er på nedtur, eller skal man si dipp? Er det slik at man har mistet troen på at kursen går opp p sikt, la oss si i løpet av et halvt år? Det har ikke undertegnede, og kjøpte meg opp idag.
Är vi sämst igen på börsen av dom företag som tjänar pengar? Kunde inte följa idag… kanske bra.
I det store å hele har egentlig ikke “dumpen” så mye å si for min del. Jeg sitter eller øker med småbeløp (100-200k ( totalt, ikke per handel)) og de er holdt helt utenfor familieøkonomien. Horisonten min er sånn sett uendelig. Selger når jeg føler den har nådd ett punkt jeg et fornøyd med.
Likevel synes jeg det er ufortjent for Funcom kursen der den er nå. Men det er basert på følelser.
Nu 2,5 år… Og ja 5-10år
De kortsiktige som skulle ha gratis penger har solgt deg ut da oppgangen uteble. Så enkelt tror jeg det er. Som flere sier så er situasjonen beste for Funcom del noensinne.
Noen som husker hvor DNO lå kursmessig når de som ikke elsker bacon herjet som verst? Eller Statoil når olja var lav? Kortsiktige fundamentale endringer i begge case, her er det ikke det engang! Mon tro om kursen skal opp på sikt. Har snitt på 16.68 og er happy med det. Kunne vært bedre, kunne vært verre
Helt korrekt. Og så kan du legge til en del langsiktige som luktet lunta og gambler på å trade ut en porsjon av porteføljen for å prøve å kjøpe igjen billigere om noen måneder.
Haha, da er det i hvert fall stappfullt med aksjer her i gården.
Du skal se det er flere av oss som kommer til å dukke opp på topp 20 listene i årene fremover
Folkens, nå må dere få hue ut av rævva og vurdere caset og ikke kursen. Sier ikke kjøp i dag, kanskje billigere om 2 uker kanskje ikke. Men, vurder caset og ikke kursen.
Er likheten at det kommer inn et fond i desember?
Håper på Fond. Frykter oppkjøp. Tenk om Funcom hadde blitt tatt av børs. Tenk. Tenk! Katastrofe
MÅ ALDRI SKJE
Jeg tror faktisk ikke at et oppkjøp hadde gått igjennom, da skulle kursen ha vært jæææævelig mye høyere enn den er i dag.
Jeg sitter fortsatt altfor godt i Funcom selv om jeg hadde tro på at det kunne bli en dipp her. Forstår ikke helt de som selger på 14,60. Det er omtrent her jeg vurderer å kjøpe igjen.