Ja, blir mye gjetting når reelle verdier ikke henger sammen med kursen. det som er kjekt med forum som dette. FUN var høyrisiko, men mener at mye av risikoen som var er borte.
At det finnes mindre risikovillige penger på grunn av markedet, er vel en vesentlig faktor i kursutviklingen. Men det må sies at vi er jo snart 50% ned siden toppen i mai, og da var risikoen med tanke på det fundamentale i Funcom høyere enn den er nå. Jeg hadde lovet meg selv å ikke sitte med ned en «Funcom-nedtur» til. Og her sitter jeg. Blir bare smått frustrert😞
welcome to the club😉
Euforien var desto større
Trodde ikke den skulle så langt ned. har snittet ned litt halvkrone den har falt. Nå tør jeg ikke gå inn med mer.
Vesentlig større!
En tanke… eller mer ett önsketänkande.
Förvärva The Bearded Ladies för 30-40 mnok. Hälften kontant, hälften aktier. I dealen ingår TBL from 1 nov vilket innebär att vi får alla intäkter.
Strategi med förvärvet:
- Good Bye Kansas och Uffe (GTFO) är investerade i TBL. Vi får in fina kontakter där. Kanske bättre deals på cinematics från GBK?
- Vi får som sagt alla intäkter från MYZ och framtida spel.
- Med dessa kontakter (GBK Uffe osv) får vi en fot in i Sverige och ett kontor där vilket innebär att vi har 3 studios.
- Fortsätt expandera spelet MYZ med expansioner, karaktärer, kosmetika osv och sedan nyanställ OMSORGSFULLT och så kan de applicera samma spel på Conan IP. Enkelt att föra över assets = minskad ledtid
- BOOM
Tiltredes 100 prosent - tenkt på samme mulighet selv… Det sagt tviler jeg litt på om BLC har lyst til å bli kjøpt opp.
Nej så kan det ju vara att TBL inte vill bli uppköpta men tycker att frågan borde ställas iaf ;D
gleder meg til melding om godt salg kommer og funcom går opp ei krone…jippi…dritt
Vi skal vel ned 2 kr først😝
Nei nå var det god stemning i Funcom leieren merker jeg😉
Noen jobber nok helt bevisst for å skremme ut de spåsparere som hadde høye forventninger om litt ekstra monitos til jul.
Kjøpte litt til i dag. Tror ikke jeg skal ha mer nå. Da blir det i tilfelle med banken sine penger🙂.
Og det skjer ikke på mid 14 eller så langt unna trigger.
Har nå snitt rett under 16 og er egentlig veldig fornøyd med det, til tross for kursen akkurat nå.
Haha, försöker intala mig själv detsamma men det är inte lätt att hålla fingrarna av fatet
Lurer på om roboter feirer jul.
Skal si det jobbes hardt med ordreboka gitt. En ordre får jo ikke stå i ro i to sekunder før det flyttes vilt rundt uten omsetning. Latteraktig!
Dette er jo modus operandi - luft alt sammen.
kan ikke skjønne hvor alle disse småsparerne du snakker om kan være? De blir jo skremt ut av aksjene annenhverdag…