Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

HAHAHAHAHA. Morro å legge inn ordre og se robotas gå bananas

5 Likes

CE har nesten 20% flere spillere nå en for ei uke siden. Nå begynner kvaliteten på spillet å komme seg å flere vender tilbake. Utviklingen på gts er også bedre!

4 Likes

Fikk du alt du ville ha nå da?

Nei. Ikke handlet noe jeg, har ordre liggende klare for å ta imot nedover. Bare erter robotene for å se hva som gjelder

2 Likes

hehe

4 Likes

No kommentarer…

Fy fan for en drittaksje

Ser vi 11kr før det snur ?

Kikade på callen nu och man förstår ju vilken jävla pajas börs Oslo är… Någon drog upp den till 14.20. sen varje sekund tog han ner kursen 1 öre. Ner till
13.90. sen upp till 14.10 varje sekund ett öre. Sen ner till 14 ett öre per sekund .

Förstår att färre och färre rör aktien.

5 Likes

Regner med målet er 2kr gammel kurs som sist. Pga det er mulig. Forbannet være funcom!

Insert comment: bare vær langsiktig, går så fint så. Nei vet du hva, er fan ikke morro å se kursen spises opp av bajasser og se beholdningen miste 20-40k hver dag…stop loss er kongen i funcom og gratulerer til alle de som i etterpåklokskap har hatt vett til å bruke det! Steike ta!

2 Likes

Roboteieren er medlem her inne :slight_smile:

Kan lure på om det egentlig er noen mening bak det hele utover å gjøre ting surt for knøttene.

1 Like

Greit å få ned formuen til jul :joy:

1 Like

Funcom är i…

Sämsta tiden… I sämsta branschen… noterad på sämsta börsen…

och Funcom är banne mig sämsta aktien…

FATTAR NI HÅR DÅLIG DENNA DRITTAKTIE ÄR?

1 Like

Tycker faktiskt synd om ledningen, intresset för deras fina bolag är i princip noll. Folk köper tydligen hellre bolag som står på ruinens brant. :woozy_face:

Dette ser jo ikke så bra ut, men det snur vel en dag. Det går jo egentlig ganske greit med Funcom som selskap i år. Tok noen få ekstra i dag på 13,94. I hvert fall bedre enn kjøpet mitt i går på 14,56😜

1 Like

Håller delvis med; men samtidigt är det upp till bolaget att göra nånting åt situationen. Sedan i våras har jag lutat åt att ett listbyte kan vara gynnsamt för Funcom.

Ja, jag förstår att det är ganska ”extremt”, men sättet aktien handlas på är det ett tydligt element av utnyttjande inne i bilden -baserat på historiken tillåts (låt kalla det) kursmobbning ganska utbrett. Jag är av den uppfattningen att Funcom skulle må bra av en nystart på ny plattform.

Bolaget befinner sig i en fantastisk position rent ekonomisk och har en extremt spännande pipeline. Kan OSE förvalta denna på bästa sätt? :thinking:. -Det är frågan jag inte kan släppa ifrån mig.

4 Likes

Mine lommer er tømte og jeg venter bare på opgang… Og så sælger jeg mig stille og roligt ud/slut
Nb. At være Pandora eller Teva aktionær er værre… Det er jeg også😂

1 Like

Svaret er selvfølgelig nei - og det har jeg ment uansett om kursen har vært 13 eller 25.

Dette er feil indeks for Funcom på alle mulige måter.

Aksjen er ikke annet enn en utdatert meme på OSE.

3 Likes

Yes! Tror kanske frågan var tillräckligt ledande för att avslöja var jag står också :wink::+1:t2:

1 Like