Slutt å vær sykelig opptatt av kursen du nå, du skal være glad som eier denne aksjen.
Helt sykt
Sykt glad for å eie denne aksjen, helt syyyykt glad!!
Ha en sykt fin dag videre
Bra - du må virkelig dette pris på en aksje som Funcom. Husk at den er 1 til 1 med makro i alle verdenshjørner - men, bare når den er negativ.
Husk også at Funcom ikke er som andre smallcaps på OSE og andre steder som klarer seg relativt bra i turbulente tider.
Selskapet er tross alt ikke gjeldsfritt, med stor krigskasse. Det har knapt prosjekter i pipeline og tilhører en døende bransje.
Ha en fin dag, men husk at morgendagen blir enda bedre - da blir det nye 5 prosent ned.
Ned er blitt det nye opp virker det som håper det snur
Det skal du bare være sykt glad for, kunne vært 10, 15, 20…!
For min del så hadde jeg sykt mye bedre avkastning i Funcom før da jeg tradet den mer aktivt enn nå. Tror jeg må ombestemme meg der og begynne å trade litt mer igjen. Men kursen må bare gå opp 100% igjen. Da kan jeg begynne med det igjen Nå er det maks antall aksjer som gjelder.
Hvordan går det med dere i andre aksjer da? Jeg har bare Funcom Noen som har gevinst siste mnd?
Nå snur det kara. Går mot + avslutning og åpnet opp i New York. Slakkere rentebane annonseres så er det duket for flere dager med 2-3% opp på hovedindeksen.
Lettelsesrally på børsene og på stedet hvil i Funcom😂 mao.
Men i romjula, da blir det opp! 16NOK here we come🚂
Jeg hiver meg på trenden. Jeg er så sinnSYKT glad for at jeg eier dette papiret. Vet ikke om jeg har sagt det, men målsetningen var alltid å sykt redusere formuen i 2018. Jeg kommer til å spare helt syke summer på formueskatten. Videre så planlegger jeg å kjøpe meg heftig opp i Fun fremover - for på den måten å redusere formuen ytterligere sykt! - mye. Alle hjerter gleder seg helt sykt! Ha en fin Jul
Ser ut som Funcom fortsatt er populært blant buss sjåførene (men synd at salg vurderes):
Liker de sperrene der:+1:Håper folk forstår!
GÅDD DÆMMIT @h3nk1
Du vet hva som må til. Begge nemesissene må gi seg. Bagger har falt på kne. Bare du igjen. Aspen venter på melding fra deg om at du har kastet in håndkleet og tatt tapet. Da blir Boten skrudd på OPP igjen…
Når kursen passerer 35 tar vi en felles kronerulling for å dekke tap,tort og svie. 1 kr pr aksje fra hver. Det bør bli et par mill NOK på deg og…
Kom igjen a🙂
Hverken kinamenn, svensker eller vestlendinger får 1 aksje av meg til under 30 NOK.
Edit:
Nå som makro trolig snur opp for en stund, og man går bedre tider i møte, så blir jo spørsmålet hvor langt ned vi skal videre og hvor glade vi da skal være for å eie Funcom.
Tror mye gjøres når årsrapporten kommer og P/E oppdateres på diverse aksjeoversikter
small og mid-caps har generelt en høyere beta enn large-cap (gjelder både opp og ned). finnes selvfølgelig unntak her, da spesielt viktige selskapsnyheter kan trosse en slik generell allokeringstendens, og finnes også tilfeller der lav likviditet gjør at handler ikke gjøres og dermed holder kursen seg “kunstig” høy eller lav.
At vi kan legge inn i modellene våre at Funcom akkurat nå har tjent nesten 10% ekstra pga valuta utviklingen i NOK/euro og NOK/USD er jo et pluss da. Så egentlig har alt som har kunnet gå Funcom’s vei, gått nettopp Funcom’s vei. Unntatt kursen. Og vi venter fortsatt på ASIA og Japan lansering for MYZ.
Så er en del af barnebarnets børneopsparing sat i Funcom på 13,22.
Så må vi se, hvor det føre hen!
Det gode ved børneopsparingen i DK, er det, at gevinst på aktier er skafftefri, uden limit
hadde tenkt å vente… men må innrømme at da jeg så Dow i + % klarte jeg ikke å la være… Kjøpte i sluttauksjonen.