Hvis du mener det, skulle du jo aldrig have købt Funcom!!
Som den naturligste sag, falder funcom mere end 10x OSE
Ble et kjøp på 13👍
Vi er ned til 13.05, 1,88%. Folkens, ta dere en enorm bolle og last heller opp på dette nivået. Tidenes julegave for min del, fra meg til meg. Kanskje det blir en Porsche til i 2019?
Hvis det forsetter slik som finner vel jeg meg en billig porsche på finn til våren?
Ser at 12 kr som jeg engang hadde som en bunn faktisk kan bli virkelighet. Er verdens børser i krakk-modus, så følger naturligvis funcom også ned. Det er da man ofte kan gjøre de beste kjøpene for de som har ledig kapital og våger. Selv bluechips som Orkla og Statoil falt mye ved forrige finanskrise. Funcom er ikke i noe vakum. Spennende tider. For spennende vil nok mange si.
Jeg hadde håp og troa men jeg opplevde forholdene mer og mer dårlig som jeg ble kjent med spillene og selskapet.
Dette er hva jeg mener.
Nå er jeg glad jeg kom meg ut på 15.6.
Så selv om selskapet bader i penger så er forholdene dårlig? De har tidenes fundament i et 5 års perspektiv til å bli en enorm aktør. De gjør absolutt alt riktig.
De har ikke kjørt så mye IR fordi de er mere opptatt av å levere varene og gi de langsiktige valuta for penga. Kompis, på tide å slutte med baissinga nå, du tapte penger. Get used to it, du kommer ikke til å bli @aksjerik med den innstillingen der
Du sier at ting er dårlige, men du kommer ikke med noen eksempler?
Dette blir for dumt Aksjerik… Mange her som tok synd i deg når du ble tvangssolgt på 15.6, og at du tapte mye penger osv, men å komme inn igjenn nå som en jævla bedreviter, og skal fortelle oss om hvorfor funcom er en dårlig invistering, ja det blir for dumt.
Nå er jo problemet at han ikke kommer med noen eksempler. Han bare kaster ut påstander som de fleste her inne ser er feil. DA blir det ikke bedreviter men sur fyr som tapte penger på det som idag fremstår som et ok salg.
Funcom leverte ett spill som solgte godt under de forutsetninger de hadde på den tiden, både ifht til tidspress og økonomi. Med nå god økonomi og mindre tidspress så vil trolig kvaliteten bli bedre. De har i tillegg erfaring med ue4 fra Conan Exiles, som også er med å bedre kvalitet på kommende spill gitt at de har lært av sine feil
Men de solgte ikke under forutsetningene heller. De skulle inn på topp10 survival noe de gjorde vannvittig fort. De gjorde det faktisk mye bedre enn hva de forventet selv.
Jeg synes ikke det er bra nok spillbarhet og atmosfære i spillene som kan holde på spillerne. Ting endres for sakte og for sent! Conan er greit nok men det kunne vært så sykt mye bedre.
Solgte meg ut på rundt 18 med en liten fortjeneste og var fornøyd med det, men det ble for fristende på 13, inn med opprinnelige summen og gevinsten. Nå som vi er nede på 12 må jeg kanskje finne mer å investere, har klokketro på oppgang fra disse kursnivåene.
Helt enig i at kvaliteten ved CE er/var mangelfull og slikt sett er det godt mulig markedet trenger mer bevis på Funcoms evner iden sammenheng.
Det sagt er det likevel slik at CE vanskelig kan kalles annet enn en suksess i økonomisk og selskapamessig forstand.
listbyte.nu tack
Hade varit fint med listbyte men dom får gärna vänta tilla efter nyår så att jag hinner köpa mer innan.
Sant nok, men jeg orker ikke utsette meg for det kjøret det er å være inne i denne aksjen. Bekymringer og angst er helt jævlig. Aksjer generelt.
Solgte i maj på 23 ish, og købte mig ind igen på langt lavere kurs, dog højere en dagens kurs. Har købt på vejen ned, senest 14,3.
Inden jeg solgte, havde jeg siddet fast i Funcom i ca 4 år, snittet ned gennem hele perioden, så jeg sad med et snit på 2,13 før split
Er jeg sur og ærgelig! Nej, har et fint plus, alt taget i betragtning, samlet set.
Men selvfølgelig havde det været meget mere festligt med plus i denne omgang.
Is i maven og investere for de frie midler jeg har, uden gearing.
Hvis du geare din investering, bliver du for følsom overfor korrektioner som disse.