Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Opp 7,5-15% i morgen :+1::sunglasses:

4 Likes

Fordi ?

Fordi USA og ASia buller ;D

Men ser jo ut som OSE :chart_with_downwards_trend:

USA er ligger jo lavere nå en forrige fredag . Oljeprisen er ned 2,8% fra igår og Futures er ned.
Nå må ikke folk ta helt av.

Lurte på om det var noe som var endret i Funcom siden den skulle gå 7,5–15% ut av det blå.

1 Like

Nei funcom fortsetter å trykke penger som vanlig. Så om noe skulle være endret så måtte det jo være at markedet skjønner hva som skjer i selskapet.

1 Like

Det er et utsagn jeg kan være helt enig i.:slightly_smiling_face:

Men må ikke glemme hva som skjedde på juleaften over dammen.

Makro er fremdeles meget ustabil.

Yep, virker som oslobørs har intatt hvilemodus og alle venter på hva USA gjør idag.

Til å bli gal av

1 Like

Satan, til neste år må ASPen pumpe og dumpe noe helt jævelig for å hente inn dette tapet…:roll_eyes::chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend:

Mente du ned 7.5%? :sob:

Det var den badeball-under-vann effekten jeg håpte på. Men den gang ei. Håper ingen belånte huset sitt…

Det eneste som kan holde Funcom på de nivåene her, er total markedskollaps. Når det snur, snur det fort. Nærmer oss farlig 2 kr gammel kurs. Latterlig.

1 Like

Har du mistet troen?

Bedre å låne med pant i hus en pant iFuncom aksjer. Da blir de fort tvangssolgt …

4 Likes

Det begynner å bli billig, men det kan likevel ta noe tid før den evt går opp igjen. Problemet er at hele markedet prises om når det er et globalt fall. Dvs at multiplene blir lavere jevnt over, og de vil det ta tid å bygge opp igjen.

Jeg mister ikke troen nei. Ingenting har forandret seg unntatt kursen. Det kortsiktige kursmålet er litt redusert bare. Det langsiktige kursmålet er fortsatt ca 45.

4 Likes

Syns faktisk det er så sykt å si…deg «begynner å bli billig» minner om de som ønsket 1kr gammel kurs

Ser ut som det er “synker som en stein sammen med OSE” effekten. Er snart nede på 10 og der var det solid støtte, men skulle ikke forundre meg om det faller enda videre. hvis markedet fortsetter å være surt.

Får satse på at det fundamentale er riktig og at FUN fortsetter å levere fremover. Må da bli en hyggelig rekyl.
fortsetter det nedover så får jeg kjøpe litt mens det faller. Må da komme hint om en avtale ingen er jo tjent med handelskrigen som pågår. Får Trump litt gjennomslag for mer rettferdig handel så tipper jeg vi får en rekyl.