Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nä men analyser och guidning behövs ju inte…:roll_eyes:

Finns inte en jävel utanför TI som känner till Funcom och vet någonting om bolaget. Dom känner bara till historien och alla missar.

1 Like

Vil tro den stabiliserer seg og stiger når markedene roer seg litt fremover. Ser beksvart ut nå, men da man skal kjøpe.

Lol.

10 år siden på HO:

Gjest

27.05.2009 kl 14:36129

Listen viser jo at det er ASP Invest med Atle Sandvik Pedersen som igjen har kjørt sitt stunt i CRU, men mislykkes med å komme seg ut med fortjeneste denne gang.

Kjent taktikk fra den kanten, men denne gangen greide han ikke lure like mange. Så da får han vel gå tilbake til å lure dem som dyrker ham på Stockchat Norway slik han har gjort i årevis. Kjøpe seg opp i aksjer i det stille, hausse den opp på Stockchatten der alle fansen hans er for så å slenge aksjene i trynet på dem som dilter etter. Korttidsminneforeningen der har gått på det trikset 100-vis av ganger siste årene fra bergenskjeltingen

Alldeles för stort fokus på andra marknader och hur dom går tycker jag. Har inte Funcom ett eget liv? Borde ha lite egna ben att stå på.

Känns lite som att det har blivit en självuppfyllande profetia nästan. Rasar USA 5% så nog fan ska Funcom ner lika myclet (helst mer) men varför egentligen?

Psykologi? Orättvisa? TA folk? Gud vet. Köp aktie inte sälj då blir det annorlunda :wink:

Free falling! …

Kjøpte 10000 aksjer til nå.
Har tenkt å vere langsiktig investert🙂

4 Likes

Funcom synker kun fordi nogen vil at den skal synke.
Makro er ikke eneste årsag.
Der foregår ting i kulissen, det er sikkert.

3 Likes

Å hva skulle det være?

1 Like

Jaha, hva da? Har du noen eksempler?

ALT synker av gaming… så med mindre noen vil at ALLE gaming aksjer skal synke, synes jeg du bør komme med bevis.

1 Like

Makro foregår jo i kulissene, bestående av meg og deg og alle andre aksjonærer. Så på den måten har han jo rett.

1 Like

Nå må da bunnen være nær siden en fikk handla såpass “billig” i dag😜

Hadde jeg fått en funcomaksje hver gang jeg hørte den der…ja da hadde jeg vært i ufattelig mer minus! >_>

2 Likes

Funcom synker mer og raskere enn det aller, aller meste for tiden.

Man vet jo at det er aksjer til låns, og en hissig robot presser nedover - det har den gjort i lengre tid.

Burde ikke overraske noen om noen om denne «gavepakken» bestående av makro og nerver utnyttes til å sette drøye bunner i aksjen.

Edit: 8+ prosent ned i dag, langt under Robur sin opprinnelige inngang og på nivåer som katastrofehøsten 2017.

2 Likes

Funcom tjener penger, har penger på bok, har ingen gjeld og er ikke konkurstruet. Det er åpenbart at funcom skal falle mer enn alle andre

Det er ikke længere bemærkelsesværdigt, snarere mere rutine.
Så snart den stikker næsen opad, i samme sekund bliver den handlet ned.
Robottrading med dagsorden.

1 Like

Kondolerer til de som må ta tapet. Det blir ikke vanskelig å tjene penger på Funcom i 2019 i hvertfall :slight_smile: Vi får nok blå tall til neste år. Veldig blå!

4 Likes

Er det mange som selger for å ta tapet i år og kjøpe igjen neste år?

er jo litt vanskelig å tjene penger når man er fullastet på 18kr + kurser. Merker flere har vanskelig for å forstå at folk sitter og ikke nødvendig selger seg ut hele tiden som majoriteten som slakter kursen dag inn og dag ut. Om vi går opp 30 % på nyåret så sitter fremdeles folk i tap >_>

4 Likes