Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Det er akkurat derfor emisjoner, utbytte, splitt osv ikke er en faktor i TA :slight_smile:

Da får man bruke TA i selskaper som Funcom over kortere tidsintervaller da så slipper man denne problemstillingen om det er rett eller feil og hensynta det?

Det er ingen problemstilling. Det er en problem stilling for noen, men ikke for oss andre. Hvem som har rett er irrelevant, for jag tror ingen her kmr endre oppfatning uansett.

4 Likes

Kan bare snakke for meg selv men normalt ser jeg bare på 6-3-1 mnd-1 uke osv. på aksjene jeg følger. Dette fordi jeg kjenner historikken. Skal jeg se på en ny aksje, ser jeg på «all» og hvis det er ekstremt store fall (typ. Funcom), gjør jeg research på hvorfor.

Å tro at Funcom skal i 50 kr med dagens antall aksjer eller 24 for den saksskyld er jo i beste fall naivt, men i verste fall direkte missvisende. Men som sagt, tar man spleisen med i beregningen er det ikke usannsynlig likevel.

24 kr etter reverse splitt :slight_smile:

Et par bull flags i 5-minutter chartet, ca 25 øre potensiale, så ca 2,95.

7 Likes

Det er vel for mye å håpe på idag

Jeg er fornøyd dersom dette blir en realitet før Jul. :star_struck::christmas_tree:

2 Likes

Jepp. Flagget ser langt ut, men det er bare fordi det er i 5-minutt chartet, kan fint ta en uke til.

Motstand på 2,70 (som vi har sett) 2,85 og 3,00?

Er det motstand på 2.73 Christian ? Er på mobil så vanskelig å se​:thinking::grinning:

Gårsdagens high var 2,72

1 Like

Der kom 2,70! Hva blir det neste? 2,75?

Noen som har sett på antall aksjer i Funcom etter splitt?

Etter spleis mener du? Det blir jo, ikke overraskende, 20% av dagens? :stuck_out_tongue:

2 Likes

jo, men ifht Jebsen og potensielle totalen, øker det ikke litt her også? Tidligere har vi snakket om rundt 330mill etter konvertering? Skjønner du hvor jeg vil?

Altså, det blir ca 330 + 56 = 386 *20% = 77m aksjer etter konvertering + emisjon + spleis.

Ca 135 millioner?

Spørs hvor lenge du får være her med din inntreden da :slight_smile:

2 Likes

Du finner det du leter etter på Hegnar Forum.