Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

hadde du giddet å lagt inn 30 min grafen?

6 innlegg opp :slight_smile: Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jises! Ja der ser du. Man ser ikke skogen for trær :joy::joy::joy:

1 Like

Jeg har begynt å se på månedsgrafen mest

Der er det gode muligheter for at vi nå er i ferd med å etablere oss over 3 og kan starte himmelferden

54

14 Likes

Det er ikke ofte jeg bruker måneds time frame, men bruker ofte uke for å se om aksjen er i en positiv trend.:+1:

2 Likes

Håper ikke min post utlyste denne posten fra deg,

(Å forsøke å konvertere eller latterliggjøre den ene eller den andre investor eller investeringsfilosofi er lite matnyttig.
De som mener teknisk analyse bare er tull og lite nyttig som investeringsfilosofi overser Funcom - Teknisk Analyse tråden og frastår fra å kommentere.

Mener jeg både har forsøkt å belyse flere sider av det å investere i Funcom og andre aksjer, har kanskje glidd ut i det henseende å bare skrive 100 % om TA.
Lot innlegget stå i TA posten, kunne sikkert postet det i småprat. Men synes det inneholdt så mange tanker tundt TA att jeg tillot meg å poste det der.
Som jeg skrev i innlegget også, jeg har ikke skrevet dette som ett angrep på TA eller folk her inne som er mest aktive i TA trådene.
Jeg hadde bare gjort meg noen tanker rundt TA og Funcom. Ønsket å dele disse på forumet her.
Beklager att innlegget mitt ikke inneholdt bare grafer.

Bare en generell betraktning @Halling :+1:

Spennende her nå!
Tester støtte.

2 Likes

Det er HS’n som testes :slight_smile:

Det eneste som er “bra” er jo at dersom den faller til 2.8 eller deromkring er det en kjempe anledning til å kjøpe seg inn.

4 Likes

Er det høyreskuldra vi gjør oss ferdig med nå da?

Ned å bekrefte at 2.6-2.8 er den nye bunnen? Eller svinger vi opp allerede på 3.0? Spennende!

1 Like

Ser ut til att den ryker.

lite volum / salgsvilje nå… frykten er ikke helt der virker det som.

2 Likes

Ja, stand off nå. Enten bykser den opp over 3.10 eller så bryter den ned under støtte.

1 Like

Ja, eller så blir den akkurat der den er :stuck_out_tongue_winking_eye::v:

1 Like

Det kommer til å koste å forsøke å få denne under 3 kroner nå. Så hva er vitsen? Blir også vanskelig å få tilbake like mye under 3.20. Så hva er vitsen? La nå denne gå den veien raketten peker.

4 Likes

Der brøt vi den. Teste Støtte på 3?

1 Like

Brøt ned ja, med 477 000 aksjer…
Close akkurat over støtte 3.07

1 Like

Da blir det vel opp og lukte på 3,25 i morgen, eller blir enda lenger ned? Jeg tror det første, men tar som regel feil. :joy:

1 Like

Rsi nå?

IMG_0839

Sunn og god.

2 Likes