hadde du giddet å lagt inn 30 min grafen?
Jises! Ja der ser du. Man ser ikke skogen for trær 

Jeg har begynt å se på månedsgrafen mest
Der er det gode muligheter for at vi nå er i ferd med å etablere oss over 3 og kan starte himmelferden

Det er ikke ofte jeg bruker måneds time frame, men bruker ofte uke for å se om aksjen er i en positiv trend.
Håper ikke min post utlyste denne posten fra deg,
(Å forsøke å konvertere eller latterliggjøre den ene eller den andre investor eller investeringsfilosofi er lite matnyttig.
De som mener teknisk analyse bare er tull og lite nyttig som investeringsfilosofi overser Funcom - Teknisk Analyse tråden og frastår fra å kommentere.
Mener jeg både har forsøkt å belyse flere sider av det å investere i Funcom og andre aksjer, har kanskje glidd ut i det henseende å bare skrive 100 % om TA.
Lot innlegget stå i TA posten, kunne sikkert postet det i småprat. Men synes det inneholdt så mange tanker tundt TA att jeg tillot meg å poste det der.
Som jeg skrev i innlegget også, jeg har ikke skrevet dette som ett angrep på TA eller folk her inne som er mest aktive i TA trådene.
Jeg hadde bare gjort meg noen tanker rundt TA og Funcom. Ønsket å dele disse på forumet her.
Beklager att innlegget mitt ikke inneholdt bare grafer.
Det er HS’n som testes 
Det eneste som er “bra” er jo at dersom den faller til 2.8 eller deromkring er det en kjempe anledning til å kjøpe seg inn.
Er det høyreskuldra vi gjør oss ferdig med nå da?
Ned å bekrefte at 2.6-2.8 er den nye bunnen? Eller svinger vi opp allerede på 3.0? Spennende!
Ser ut til att den ryker.
lite volum / salgsvilje nå… frykten er ikke helt der virker det som.
Ja, stand off nå. Enten bykser den opp over 3.10 eller så bryter den ned under støtte.
Ja, eller så blir den akkurat der den er 
️
Det kommer til å koste å forsøke å få denne under 3 kroner nå. Så hva er vitsen? Blir også vanskelig å få tilbake like mye under 3.20. Så hva er vitsen? La nå denne gå den veien raketten peker.
Der brøt vi den. Teste Støtte på 3?
Da blir det vel opp og lukte på 3,25 i morgen, eller blir enda lenger ned? Jeg tror det første, men tar som regel feil. 
Rsi nå?

Sunn og god.