Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Herlig. Passet fint med liten dupp :slight_smile:

1 Like

RSI bør definitivt holde seg over 50 hvis momentet skal bevares, ellers tror jeg vi kan få en litt kjedelig periode med konsolidering uten noen reell retning.

Hvordan legges Ichimoku inn i kurven på Investing.com?

Vi diskuterte RSI litt i forrige uke. Den indikerte at det var en vending som fikk en ny bekreftelse i dag.

Ligger fint ann til en vending RSI 50 på 1D chartet. Nå 63

1 timer chartet, ny lav; 39. Nærmer seg 30

3 Likes

3 Likes

I morgen forventer jeg et lite fall mot 2.95/3.00 , så en pullback mot halslinjen, så får vi enten brudd opp og da skal vi videre, ellers uten brudd skal vi ned mot 2.8

Kan være lurt å følge med på intradag om man liker å trade. Ellers ha is og sitt på hendene, kursen skal opp på lengre sikt og absolutt bunn slik jeg ser det og har sagt før = 2.6.

MAO - om du har troen på funcom caset fremover og ellers ikke liker risikoen rundt trading så er det nå for SEINT å selge. Da skulle du solgt på 3.2-3.3 slik jeg gjorde :wink:

Det blir fort følelser og panikk om du skal selge på 2.95/3.0 bare i håp om å ta det inn igjen på 2.80. Kun rutinerte tradere som ikke har noe imot å miste toget bør aksjonere på denne.

13 Likes

Jeg kjøper mer på rundt 3, har ståltroen på Funcom spesielt i år og også fremover

4 Likes

Spare litt krutt mot 2,8 da er tipset ? :slightly_smiling_face:
Tok et trade lodd på 3,09 håpte den skulle snu på 3,08
I tillegg til long seff.

1 Like

Legger inn noen kjøp rundt 2.8x

Tror som @anon91440261 at under 3,- er off limits. Det vil koste så sykt mye å presse aksjen ned dit med mindre funcom gjør noe helt ufattelig dumt nå på tampen

Stor skillnad idag. Förut kunde en 1.6 miljoners dump skaka ner aktien 20 %. De klarade den inte igår.

2 Likes

Bekreftet fall mot 3.00, pullback ser vi nå, så venter vi på brudd opp eller ikke

3kr er 15% over emisjonspris.

1 Like

Da er 3-blank testet for ~4 gang, og må vel snart sies å være en sterk støtte. Både teknisk og psykologisk. Veien videre blir nok opp :rocket:

rocketcat

Testet et par ganger til, og holdt.

13 Likes

Nå har vi ikke fått noen forøk på å ta ut 3.0 slik jeg kan se. Kursen har blitt presset ned mot 3.0 ikke lavere. Får vi en ny dump så tror jeg ikke 3.0 er så mye å holde fast i.

Bekreftet brudd på ichi 1t

2 Likes

Tror 3 ryker i dag desverre. Første støtte rundt 2.8? Da kan vi erklære det årlige nyttårsrallyet for over. Hadde trodd vi skulle noe høyere, men selskapet jobber jo mot en mer stabil fremtoning og ønsker at det skal reflekteres i aksjekursen så da blir det lavere topper og høyere bunner.

Som nevnt tidligere har vi fått endel svensker som også kan styre kurs spillet slik som ASP gjorde ifjor.
Så fremst det ikke kommer nyheter så blir kursen presset ned mot 2,60. Jeg tør ikke trade for jeg sitter alltid igjen med færre aksjer etterpå. Blir sittende stuck og sitter på henda i stedet om vi får en nedgang.

Ligger det noe gap på underkant av 2,60?

1 Like

Hva gjør at vi tror den skal ned til 2.6?

Jeg tror du har rett…
Nei ikke noe gap rett under 2.6, men fra 2.2-2.45

Den tviler jeg på nå før lansering. Men krasjer den som på xbox så er det ikke usansynlig

Nyttår er jo over nå så… :wink:

Neida, kvartalsrapporten blir nok plassen for mer info om veien videre. Ellers vil evt. nye avtaler meldes utenom. Tror det var 28. februar som er presentasjon av q4. Der får vi nok noe nytt samt man kan spørre om det man lurer på :slight_smile:

50% +
Vil påstå det var et bra nyttårs run!
Helt normalt med en pullback for å hente mer juice til neste run mot 3.5 og 4.0 - ATH

5 Likes