Mente at det var ett gap i det området ja. Nei mulig at det ikke blir tettet etter JV
Hva skal til på slutten av dagen at støtten på 3 holder? På 1t chartet så var støtten brutt?
Volumet er ikke stort i dag, så jeg ville ikke trukket noen “konklusjoner” uansett hvor vi havner. Å velge å kjøpe eller selge nå er en ren bet.
Ligger ann til en vending opp nå. Chartet henger litt etter, men RSI 5 min har brutt den fallende trenden fra forrige uke og RSI 15 min chart ligger ann til å gjøre det samme.
Kanskje du har rett her @h3nk1 
Spørsmål:
Hva betyr
3,018 grønn
3,018 rød
3,074 blå?
3,018 grønn - dagens kurs forsinket 26 dager
3,018 rød - dagens kurs (Investing.com er ikke helt nøyaktig)
3,074 blå - Tenkan-sen (Conversion Line): (9-period high + 9-period low)/2))
Du kan lese litt mer om Ichimoku cloud her: Teknisk analyse - Ichimoku skyen
Og i linken jeg nevner i tråden over: http://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:technical_indicators:ichimoku_cloud
Dagschartet du har her er bare sånn passe spennende når det er langt til X9 (blå) og X9 (mørkerød) krysser hverandre eller langt til skyen.
Hva er det mest interessant chartet å se på når du trader intradag? 5?
Endte over 3 med en del kortsiktige indikatorer som tyder på at vi skal opp å teste halslinjen i morgen 3.08. Brudd opp gjennom 3.08-3.10 med godt volum er gode greier 
1t chartet signaliserer noe lunde det samme. RSI er på vei opp i trendkanalen.
Som sagt så er jeg enig med her. Siste året i funcom sier meg at kursen kommer til å tikke sakte men sikkert ned mot 2.8 og 2.6 uten noe news. Så her er det bare å vente, med tørt krutt i lommen 
jeg ligger på 2.88…
Overraskende lite moment. Litt ulikt Funcom slik vi har sett gjennom 2017.
Tikker nedover, men på lavt volum- tolker det positivt.
Hadde ikke fått postet før den hentet moment ned…
Det ante meg hehe. Hvis man ikke selger seg litt ned så går kursen ned. Og når man har solgt så går det opp 
noen andre som kjenner seg igjen?
Det er ikke noe driv i kursen ned over(lite volum ned). Så jeg tolker det også positivt, tror det kan gå veldig fort opp når det snur.
Snart har du an
Og får du an ikke idag så får du imorra
Er ikke sikker…
2.902 men det er syltynne volum.
Tok litt mer på 2.988 for sikkerhet 
Kanskje mr 5 millioner aksjer føler han har fått nok nå, ligger mye på 3kr, pump i vei! 
Nå får jeg sikkert pes fordi jeg har kjøpt og så poster dette, burde vel ha postet først og så kjøpt…
Men ser vi ikke tegn til en litt avrundende bunn og da tenker jeg pullback til halsen på 3.1-3.14 og så satser vi på brudd opp!
(se helt på bunnen av posten)
Dersom det står bare MCAP er det med dagens antall, mcap fully dilluted er inkludert jebsens og de 22.3 + 33 millionene aksjer som er konsekvens av avtalen ref 18/12/2017
Dersom det står SHARES = faktisk antall, ikke fully dilluted (vises kun som gul linje på en graf)
Legger også ved disse som jeg oppdaterte i dag (+6 mnd siden sist)
Hele historikken, MCAP justert for antall aksjer i motsetning til kursen man ser hos netfonds.
Logaritmisk skala
edit, ser at MCAP fully dilluted og antall aksjer kommer på 09.01.2018, har korrigert det nå til 18.12, men gidder ikke poste bildene på ny.
Det burde kommet tidliger i dag. Benyttet draget opp på å vekte meg ned.
Tror ikke det er over her enda. Lukter bull trap… men man vet aldri.
Litt mer tid til å lage en analyse her;
Etter en tur fra 2.2 til 3.34 har vi nådd fibonacci nivå 2.90 akkurat (as preditcted
)
Videre har vi også gjennomført en elliot wave fra 2.2-3.4 typen 12345, og så fått en ABC korreksjon
Da er teorien slik at vi kan enten få en ny 12345 som tegnet inn, ellers vil vi få et brudd ned igjennom 2.85 og da er neste target fibonacci 2.63