Du har også, hjelpsomt nok 12345-bølger som går horisontalt. Aksjen må ikke være i en større oppgang eller nedgang. 
hehe jadda elliot dekker mye
Nå er volumet i funcom så lavt at det er farlig å sette stopp losses… ellers ville jeg gjort det på 2.8 med target 2.63.
Mulig vi skal opp å teste halslinje rundt 3,15?
Nice layout! 
Lekte meg med EW selv etter inspirasjon fra PCIB tråden.
Postet ikke denne da jeg ikke kjenner de tekniske parameterne for EW godt nok.
Samsvarer med:
- HS target
- Glidende snitt. (Selv om de ikke er mye respektert på nedgang i Fun, historisk.)
- Støtte/motstand helt tilbake til april 2017. (husker 2.80 var en hard nøtt å ta ut. Røk på 6 forsøk)
- Trendlinje RSI 50
Siden vi er inne på ew hva tenker du?
Støtte / motstand 2.80
I timeschartet til Funcom, så ser jeg ikke fem, men syv steg oppover, så jeg vet ikke helt hvor bra det funker å bruke EW her 
Jeg så det, men i 1D som vist over er det match med 5 bølger og ellers mye i chartet som matcher 2.80 på nedsiden ABC.
Vad säger TA nu? Botten 2.8?
Ikke bunn, men motstand på 2,8 og 2,6. Hva som blir bunn får tiden vise. 
Aldri mer enn fire røde børsdager på rad i Funcom siden juli 2017. Så får vi se hva morgendagen bringer. Den blir nok mørke BLÅ! 
Open: 2.88-2.90
Low: 2.79
High: 3.08
Close: 3.00
Gött. Jag sätter köp på 2.79 imorgon då 
Det var stor spread? Du tror på stort volum også da eller ?
Fra wild guess til mer seriøs vurdering.
Hvor mye man skal ligge i forekomsten av antall røde dager kan jeg ikke uttale meg om. Men som @Starfighter påpeker har den svært sjelden 5 på rad. Derimot en god del “4 røde, en svak grønn etterfulgt av røde igjen”.
Men får vi et 2.80 treff kan den rekylere hardt og på høyt volum.
Etter en god rekyl blir det spennende å se om det skjer noe i short registeret.
Kan signalisere at noen ser for seg at den skal ned til “emi” kurs 2.60
Skulle ønske jeg hadde fasit, da skulle vi blitt bra rik her inne!
Jeg er konservativ i min TA rundt Funcom.
Skjelden godt mottatt, men jeg vil heller tjene penger enn å få likes. Denne tråden bruker jeg like mye som en logg for egne vurderinger som sparring med andre TA interessert 

Du har mye rett 
Stor differanse på høy/lav kurs betyr høy omsetning, dersom vi ser tilbake til 18. desember 2017.
Ser ut som endel av 12345
Jeg mente selvsagt “fasit” Tror ikke noen her inne er synske, men hadde ikke skjemt ut å vært det.