2,40 en mulighet
Spent på hva HO gutta sier når de finner ut dette.
Enig, kursmål 2.30-2.40
tidspunkt tenker du når du sier 2,3-2,4?
Før early access.
Postet denne i går i en annen tråd
jeg har ikke vært veldig lenge i funcom, så jeg kjenner ikke så godt til tidligere spill.
Derfor tenkte jeg høre med deg, som virker til å kjenne funcom godt. Tror du CE vil være et spill markedet vil ha større forhåpninger til enn lego og evnt. TSW?
Hvis du tenker på aksjemarkedet, så kan du sjekke market cap på Funcom to måneder før LMO og TSW launch, så får du se en grei sammenligning. PS: husk å justere for antall aksjer!
Derfor jeg spør, for det virket som TSW var på høyest rundt 1,500mill og lego på 630mill.
Dvs tsw i dag hadde tilsvart 6kr og lego 2,5kr, det er jo seff andre faktorer som spilte inn også.
Det man bør ta med her nå er at lånet kan konverteres på lav kurs 0.1 USD, så 2.4 vil tilsvare 750 MNOK, det er allerede ganske opphypet mcap vil jeg si.
takk for gode svar:)
Jeg har ingen aksjer i Funcom så helt gratis tips fra meg… akkurat som tipset om å selge Nano på 100+ der jeg heller ikke har noen aksjer.
Hvis jeg hadde aksjer ville jeg vurdert å i hvert fall selge en del om den gikk dit ja.
Skjønner ikke hvorfor du skriver på Funcom og Nano tråder om du ikke har aksjer… vurderer du inngang eller hva er greia?
@holmes var med fra ca 1kr og opp til 2,50, en uke før emisjon ble kjent. Jeg tror han revurdere risikoen i å sitte i Funcom etter det.
Vurderer inngang i Funcom etter lansering dersom de treffer med spillet og aksjen er OK priset. Nano… nei, det kan sikkert bli bra, men jeg var mest interessert i selve kursgrafen og hvordan man som aksjonær relativt enkelt kunne deriske sin egen posisjon ved å selge på 100+ og snitte seg inn og ned igjen herfra.
Har snitt på under 55. Skjønner ikke hvordan snittet skal bli lavere ved å kjøpe høyere? Men du tenkte kanskje på de som ikke er inne…
Jeg mener hvis du solgte alt på 100+ så kunne du snitte deg inn og ned herfra. Ja da ville du kanskje begynt å kjøpe på 90 her og fått 90 i snitt, men snitte nedover hvis den faller videre.
Tror du han konverterer før EA ?
Det gir ingen mening å konvertere lånet i stedet for å selge seg ned.
Hvis han selger seg ned tilsvarende antall aksjer fra lånet, så har vi to scenarioer:
1: Kursen holder seg over konverteringskursen, i såfall spiller det ingen rolle
2: Kursen går under konverteringskursen, i såfall kan han reforhandle lånet/konverteringskursen eller konvertere og så selge.
Å selge eksisterende aksjer gir mao et større handlingsrom.
Nei, men bør prises inn, akkurat som inntektene fra CE som heller ikke kommer før EA