Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Husk at han er i styret… så han er insider… så salg før launch skjer nok ikke :wink:

Hvis man sammenligner med TSW bør man også medregne fuld udvanding på det tidpunkt, der var jo også konvertibler der som var in the money. Ved ikke om I har taget højde for det.

2 Likes

Noen teknikere som vier Funcom litt oppmerksomhet ?
Funcom har ligget i stigende trend, idag gikk den igjennom taket og innleder en enda brattere stigning, eller hva ?

http://www.netfonds.no/quotes/analysis.php?paper=FUNCOM.OSE

Aksjen har brutt opp (forrige uke), men motstand her rundt 1.80-1.90 og så 2.34, og så 4.6

12 Likes

Eg tror på lett match på første hinder, den sluttet sterkt og taxi sjåførene har såvidt oppdaget den, og eg tror flere som sikret idag, sørger for ett rush inn igjen i morgen

8 Likes

Vi er i en brattere trendkanal. Jeg spår en liten nedgang nå mot 1.75 før videre oppgang mot 2.05. (Dette innen neste fredag).

4 Likes

Tipper pullback til 1.4, før neste rally opp mot 2.35. Men det er tipping.

1 Like

1,4 hørtes dramatisk ut, tror ikek det skjer fordi det kommer nyheter eller små drypp fra CE som holder entusiasmen oppe.

1 Like

@holmes - Det tviler jeg på. Pullback er i mitt chart range mellom 1.60 og 1.75. Brudd opp over 1.85 vil signalisere videre stigning mot 2.35.

1,4 er nedre target på pullback ja.

1.55 er mer sannsynlig, men 1.65 tror jeg vi er garantert å få.

1 Like

Med mindre vi får en nyhet? :wink:

1 Like

Slutt å baiss! :smile:

Det er teknisk analyse, ikke baiss :stuck_out_tongue:

Jepp Evilfreud, nyheter ruler som vanlig.

@Nocturne
@holmes

Slik fant jeg frem til nivåene, en helt normal fibonacci.

Det er auto-fibonacci. Jeg stoler på mine egne nivåer - de tar hensyn til det psykologiske :slight_smile:

På med joggeskoene folkens! Glem 1.60 :smiley:

2 Likes

2,6 er mer realistisk :stuck_out_tongue:

1 Like

Hehe

Vi får se, skal vi ta av pga stream i morgen? mulig det…

Tok litt på 1.780 for sikkerhetsskyld. For en rar RSI utvikling. Ser ut som en… PUPP!

STÅ-NIPPLE-PUPPE FORMASJON!

14 Likes

Ryktes jo at det blir pupper på streamen imorgen… såååe :smiley:

6 Likes

Dette er en sjeldent observert og ekstremt potent formasjon!

6 Likes