Det hjelper ikke uten Chatten!!!
Hahahahaha titts
Etterfølges gjerne av eiffeltårn formasjon
Se 1.11, er en klassisk slafsepupp, som alltid etterfølges av en tradisjonell nipplepupp som observert, og ender i en fantastisk ståpupp, TA for viderekommende
Vi har brutt det korte glidende snittet nå, og er på vei til å teste støtten på 1.65. Ryker denne er neste nivå 1.55 og det lange glidende snittet. Jeg mener - slik bildet ser ut nå, at 1.60-1.65 vil holde med mulig test av 1.55 ila. uken.
Spennende å se om den når ned til 1.40 som jeg tippet, men da må flere henge seg på litauerne som selger
RSI er nå nede i 61,87 netfornds 15 min forsinket. Det har komt seg nå. Klar for opp til 90 igjen?
Edit: med mulig test av 1.55 allerede i dag, jaiks!
Fullfører den denne formasjonen nå? Skal rsi ned til 60-ish før den går videre på eifeltårn-formasjonen?
Den videoen solgte definitivt produktet bra!
Er ikke dette første halvdel av en kattegutt-formasjon? Av superheltformasjonene er den ikke spesielt bullish.
Jeg har tenkt litt på årsaken til det store fallet igår, og har igrunn blitt enig med meg selv om hvorfor:
- Den første streamen mottok forholdsvis varierende respons. Det virker som mange ikke vet helt forskjellen mellom EA og launch.
- RSI har vært veldig høy en stund
- En stor aktør i DDB valgte å gå ut av Funcom.
Jeg tror at en kombinasjon av disse faktorene utløste fallet. Fallet var ikke stort nok for å skremme meg bort, hadde jeg hatt ledig kapital hadde jeg dytta inn mer.
DDB har ikke solgt noen aksjer idag, og største nettoselgerne idag har vært Nordnet og Netfonds. Ligger litt i kortene at vi er på veg oppover igjen, tror jeg.
Noen andre med samme eller andre tanker?
Du har 2 poenger som er helt ok. RSI er høyt, kombinert med at en aktør SEB Bankas som solgte via DDB dumpet ut 1,5mill aksjer er essensen i nedgangen. Når kursen faller får noen høydeskrekk og ting baller på seg.
SEB Bankas er helt tomme for aksjer nå etter å ha solgt 4,8mill aksjer siste måneden. Bli en insider, så kan du være med når vi disktuerer disse sakene i sanntid
Edit : Som en bonus kan vi fortelle deg hvem som eide de aksjene ( om du kommer deg til chatten vel og merke)
Greit da. Siden du spørs så pent Fikser ikveld - morgen tidlig!
Vi har vel også lært at etter en stå-nippel-pupp-formasjon, kommer det et fall, for å fullføre undersiden av puppeformasjonen. Kursen var dømt til å falle litt nå.
Er det noe støtte snart ?
Jeg tror 1.46
Jeg ligger med mer på 1.42. Burde jeg flyttet den opp til 1.46 tror du?
Den kan gå ned dit, men mye større sjanse å få på 1.46