Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

På nordnet får jeg bare sett ordredybde på 5 kurser ned og opp. Er det noen plasser å finne hele ordredybden på aksjene?

Du finner hele ordredybden her, men ikke sanntid

http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=FUNCOM&exchange=OSE&depth=200

2 Likes

Supert, takk

Mobilsiden til netfonds(kan gå dit på pc):
m.netfonds.no gir deg hele ordrebilder i sanntid, hvertfall om du har registrert konto hos dem.
Må søke opp aksjen, gå inn på detaljvisning, på nytt velge aksjemeny nede i høyre hjørnet, og inn på ordrebok. Får misvisning på det etter noen få minutter bare i blandt(bruker mange nettlesere med mange faner per nettleser på en gammel pc selv), så søk opp manuelt på nytt og ikke stol blindt på det om du ikke nylig har lastet det inn.

2 Likes

Takker. Bruker nordnet. Ikke funnet noe sted der at en kan se hele ordredybden. Mulig jeg bare må lete bedre :astonished:

Skbn har faktisk hele ordredybden, men traderen har blitt crap

Hvor ser du det?

Har hele ordredybden i traderen. 5 hver vei som er synlig til vanlig, og kan trykke for å se hele. I utgangspunktet er det mye bra i traderen til skbn, til en bra pris, men den har blitt alt for treg og ustabil etter at den nye kom.

1 Like

Å handle med iPhone er rævva mildt sagt. Den gamle funket utmerket…
Men dat skal komme en oppdattering på tirsdag, greit å ikke måtte kjøpe/selge da kanskje…
Får jo ikke varsel om børsmeldinger lenger, det synes jeg er noe dritt.

1 Like

Det tekniske ser ikke særlig sterkt ut i det kortsiktige, lyspunktet må være at det i listen over nettohandel ser ut til at andre enn retails investorene er sterkest representert på kjøperlisten, samt at volumbalansen ikke helt krise. (Dog ikke særlig bullish.)
http://www.netfonds.no/quotes/paperbroker.php?paper=FUNCOM.OSE

Kjøpsmulighet rundt 1.45 - 1.50 kanskje, en korreksjon på 20-25% vil muligens være nok til å stabilisere situasjonen og gi en base for videre vekst.

Synes uansett caset Funcom ser fundamentalt sterkere ut, hovedspillet ser IKKE sugent ut, dog vil det trenges litt mer kjøtt på beina for å bli overbevist.

2 Likes

Macd ligner veldig

Kursen har brutt 10-dagers glidende snitt og tester nå 100-dagers snitt. Noe støtte i dette området (1.56-1.52). Brudd under 1.50 må vel sies å være salgssignal og target ned mot 1.43. og brudd på dette, videre fall ned mot 1.30.

Nå håper jeg ikke vi skal så langt ned. RSI begynner å bli lav og evt. news vil vel kunne snu dette selv om vi ikke har sett effekten av dette enda.

Edit: åpner ned - RT: 1.48.

2 Likes

Det ser foreløpig ut som jeg traff bunnen ganske så nøyaktig her. Får se om det holder seg ut dagen. Jeg tror det :slight_smile:

2 Likes

Aaaaaargh, var jo helt oppskriftsmessig, glemte helt å følge med.

Følg med i timen. Du kunne tjent litt på denne nå @Savepig :smiley:

Ser ut som den ikke holdt seg :slight_smile:

Tro gjør man best i kirken

Må jo liksom prøve å jobbe LITT på kontoret og da. :stuck_out_tongue:

Tipper sjansen byr seg igjen.

Ikke holdt seg? 1.43 har holdt seg helt fint den…

1 Like

Sist jeg sjekket var ci over 1,5