Hvis du ser grafen min over så stanget den i 10-dagers glidende snitt og falt ned mot 1.55 igjen. Tror den etablerer seg over 1.50 i dag og at vi får brudd på 10-dagers i morgen slik chartet ser ut nå.
Trodde du ikke 4 poster ovenfor at den skulle holde seg på 1,43 idag?
Jeg vet ikke hva du ser i din trader men min viser RT 1.55.
Trodde du ikke 4 poster ovenfor at den skulle holde seg på 1,43 idag?
Nei, jeg skrev:
1.43 var teknisk støtte (100-dagers glidende snitt). Jeg sa brøt vi under denne ble 1.30 target, men vi stoppet på 1.43.
Han mente vel at støtten skulle holde, ikke at kursen skulle holde seg der.
Snakker vi totalt forbi hverandre nå?
Garantert, jeg utfordret nocturne som mente at vi ville holde oss på 1,43
Jeg forstår ikke hva vi snakker om. Jeg ser ikke hvordan det jeg skrev kan misforstås? Jeg skrev det var støtte på 1.43 ved brudd på 1.50 og aksjen snudde her. Nå tester den 100-dagers glidende snitt og vi trenger close over 1.56 hvis vi skal åpne opp i morgen. Regner med motstand på 1.63, og brudd på dette videre oppgang mot forrige topp på 1.79.
@Evilfreud er på syre, både du og jeg mente at 1.44 ish var et viktig støttenivå og at den kunne gi rekyl opp, ikke at kursen skulle stabilisere seg der.
Nocturne
1t
Nocturne:
salgssignal og target ned mot 1.43
Det ser foreløpig ut som jeg traff bunnen ganske så nøyaktig her. Får se om det holder seg ut dagen. Jeg tror det
Var denne jeg kommenterte, iogmed at kursen ikke holdt seg på 1,43 men spratt opp igjen
“holder seg”, som i ikke faller under.
Noen folk altså…
Skandiabanken lå 600-700 000 aksjer på minus da jeg kjøpte. Nå er de på 1,4 mill nettokjøp. Godt det er noen som hører etter da hehe! de tok 2 mill når de først skjønte feilen sin. Godt godt.
PAS kjøpte ca 600k på bunn de solgte alle på vei oppover.
Så det finnes noen tradere i aksjen.
Ja, men den måten han tjener pengene på liker jeg ikke. Må ha det som heldagsjobb da. Men vi trenger de også. Slik som i dag så hadde vel fallet vært større om ikke pareto traderen hadde fått tjene sine kroner.
Hva tror dere nå da? Var dette den endelige bunnen for i år? Jeg tror det. Så til de grader!
Spørsmålet er hva som utløste fallet, om en trader pushet ut aksjer for å sende aksjen nedover for å så trade den opp hjelper det oss lite.
Ja det er mye av det også. Da er det irriterende hehe
Det tekniske får leve som det vil frem til 31.januar, da er det slutt på TA. Da trumfer salgstall alt, og RSI kan være så høy den vil for en periode.
Dere som kan TA, her er to eksempler:
a) kursen slutter på 1.55 i dag og åpner på 1.90 i morgen. Hva er RSI da?
b) kursen slutter på 1.55 i dag, 1.65 om en uke og 1.90 om en mnd.
Hva er RSI da? Er den høyere i eksempel b enn i eksempel a?