Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

bruker du alltid linjechart i TA? Håper du er klar over at spikes ikke kommer med der:) Den ene spiken som stikker ned den 6.feb på et candlestick chart, er den spiken som gjør hele forskjellen mellom våre analyser. Kanskje derfor skyen er enig med meg! Men hvem vet, kanskje det er jeg som går glipp av flere hundre 100% oppgang når det først drar seg til :joy:

1 Like

Bruker det chartet jeg synes passer best. Bruker f.eks. Heikki Ashi for å se trender.

1 Like

Ok :+1: Gode prosenter blir det nok på oss begge uansett, så får vi tåle litt uenigheter og en god diskusjon på veien som vi begge kan lære av :wink:

1 Like

Linja er vel på kr 15,80?

1 Like

En tur nedom 15, 27 før den snur?

Tvilsomt. Se chart over. Ser 15.58 som mulig laveste i dag.
I en normal verden hadde denne åpnet opp over 16.70 i dag.

Sitter å vurderer sansynlig kurs ved brudd på 16.70 nå.
Siste års konsolidering ligger på 6.2kr. Brudd opp gir kursmål ca 22,5kr

Jeg er Nybegynner som prøver og feiler her.

3 Likes

Samme her @frodoen, men skal ikke kimse av glade amatører heller :slight_smile:
14.89 er neste under det, slik jeg tolker chartet. Men da bryter vi oppadgående trend i tilfelle. Noe jeg ser som usansynlig med slipp av nytt spill og positiv rapport på tross av vinklingen til media.

"Aksjen tester motstanden ved ca 16.20 kroner. Dette bør gi en reaksjon ned, mens et brudd opp gjennom 16.20 kroner vil utløse et kjøpssignal."

3 Likes

Investtech?

ja 1234

Gap opp ved åpning, spennende om den tar ut motstand på 16.70.

image

1 Like

Endret motstandsområde fra 16.0 til 16.20 da.
Skulle tro vi flyger igjennom i dag?

1 Like

Ser ut for at du kan få rett her…

at vi skal nedom 15.27?

Nei at den snur ned. Tror støtte på nedsiden er som nevnt over.
Skjønner faktisk ikke hvorfor den ikke skal klare å bryte igjennom.

Det er ikke noe sedvanlig ASP mønster her iallefall. Og vi får en video i dag. Jeg begynner å tro på ett par dagers rally jeg nå, opp mot 20 kroner som nevnt tidligere.

4 Likes

Det er jo funcom, så man kan jo ikke utelukke at vi reagerer ned i dag… - men jeg tror det er 20% sannsynlig mot 80% at vi skal opp.

1 Like

Håper det !