Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Kan ikke fortå annet enn at 20 er mer enn mulig innen 1 til 2 uker. Funcom er gull!! Det kommer til å bli mer og mer klart etter dagene går :slight_smile:

Koster kroner å holde Funcom nede.

1 Like

Har du oversikt over de neste triggerne i Funcom? Launch av CE PS4 er ikke før i mai?

Nå hadde vært topp om vi klatret forbi 16.73 før video

Det stemmer, men jeg mener vi er alt for lavt priset allerede. I fare får å høre ut som en ødelagt plate så mener jeg det fundamentale i Funcom tilsier at det vil komme mye større aktører på banen. ASP kommer til å slite etterhvert og han er grunnen til at vi ligger der vi ligger.
Var ikke mange som trodde vi skulle få en Q4 som var i nærheten av det vi fikk i går. Når dette synker inn litt så vil nok flere være godt lastet mot mai.

3 Likes

Neste Trigger er om 37 min hos BD :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg håper så inderlig i h… at vi slipper han derre ASP i fremtiden. Ja han kjøper endel aksjer på vei opp men gruser jo kursen så til de grader etterpå. Jeg takker svenskene at vi nå kan få litt ro og en normal kurs stigning oppover de neste 18 mndr frem til neste spill fra California.

2 Likes

Klassisk sel on news på gang ?? Fa%#/"&

1 Like

Klassisk dump på gang, prøver hardt å presse ned.

Denne gangen joiner jeg… går ikke forbi 16.70 med dette, desverre.

Tror det er mer skuffelse enn dump,…

Jeg holder, støy nok en gang fra noen som prøver seg.

2 Likes

Gikk 250 000 aksjer så jeg tar meg en pause.
Det ville seg ikke dette @Christian

Jeg kommer aldri til å forstå meg på logikken her, de slipper fantastiske Q4 tall, og ett spill som virker lovende og DA skal folk selge til spottpris?

Velkommen til Funcom :slight_smile:

Når det er sagt, midt i den tekniske skuffelsen:

• Spillet slippes på ALLE plattformer - OVERRASKENDE POSITIVT

• Spillet ser ut som en AAA-tittel - POSITIVT

• Spillet kannibaliserer en sjanger med VELDIG FÅ konkurrenter - POSITIVT

• Ingen release-date, og ingen gameplay-video - LITT SYND.

Best å selge :joy:

7 Likes

Det visste vi da?

Xcom? Salget for sjangeren er heller ikke så høyt.

Jeg tolker mangel på dato som nov/des 2018, men kan være det er for pessimistisk. De hadde ingame screenshots ihvertfall.

Jeg forstår ikke i mine villeste fantasier hvorfor folk ønsker å selge nå? :joy: Er jo gratis penger omtrent

Nei. Vi forventet PC først, og så kanskje konsoll.

Hehe, selger spillet noen hundretusen på tvers så betyr det lass med penger. Det er da mye bedre å konkurrere mot 2-3 stykker enn å prøve lykken blant 200. De millionene som elsker turnbased vil ha en superduper kjøpsvilje.

Det er bare gjetning, kan like fint bli til sommeren.

3 Likes

@TinvesT

Fibonacci - prøver vi på 14,76-15,30 ?

1 Like

Sitter å ser på entry nå. Iom at det muligens blir litt venting på CE nå så er det første som slår meg samme område som du viser til her ja. Helvet så sterk 16.70 har vært. Jeg har tapt my kr på å undervurdere den. Det positive blir ketchup effekten når vi først går igjennom!

1 Like

Jeg bare gjentar denne jeg, den er fortsatt høyaktuell :slight_smile:
image

1 Like