Ot, men det får gå. Her må du ha rett, for de har uttalt at vi skulle få news nærme slipp. Det er ikke høst vinter hvertfall!
solgt alt ?
Ja, desverre.
Se ordeboken nå.
over 16,3 i snitt?
Når ser du for deg inngang?
Ser ut som det er noen som presser noe veldig. Kan godt være en person med litt aksjer…
Har ikke regnet på det, gikk over mange ordre ser jeg.
må inn og kjøre pre order.
Edit, why no pre orderses
Jeg ga deg 30% sjanse for at motstanden på 17 kr ble brutt i dag, 70% for at den holdt. Samtidig, jeg tradet ikke så mye på denne, Vi har et gigantisk flat-top triangle som kommer til å ryke, mest sannsynlig innen en måned. Momentet kommer bare til å bli kraftigere pga denne rekylen.
Det var skuffende at ASP kom med dumpen sin idag.
Men det ser ut som kursen ivhertfall holder seg innenfor i den stigende trendkanalen:
Det var ASP i dag, ASP i går, ASP i forrige uke…
Kan det kanskje tenkes at ASP ikke står bak alt som skjer?
The “beast with many names” dvs. APS har vært inne i bilde på over 90% av “pump&dump’ene” det siste året, det viser oversikten over de største eierne. Når en person selger flere hundre tusen aksjer i slengen blir det utslag på kursen, dette er bare enkel matematikk…
Nei. Vi vet det er ham fordi det .1 synes av topp 20 listen, og 2. handelsmønsteret og algoritmen er den samme hver gang.
I samme slengen: Det er viktig å huske at han også pumper kursen opp i forkant. Det skal vi ikke glemme. Men desto kjedeligere at enhver fundamental nyhet og utvikling skal utnyttes til kursbombing.
50.000 sperrene på 15,87 og 15,90 er kun for skremsel. Ingenting annet. Lurk litt i de og de forsvinner fort
Edit. Var visst en som prøvde men de ligger nå der ennå. Mulig en som har gått lei da
Sant! Blir “døv på ene øret” når det ser så bra ut som det gjorde. Også var det den bølgete trenden din som gjorde utslaget. Ble for amatøraktig
Kom meg ut i tide. Får være et godt nok plaster i dag.
På nedsiden her nå, spørs det om den tar i mot i bølgen din. Jeg retter den ut så får vi se.
Haha igår var allt frid och fröjd enligt dig… denna kanalen tycker jag gott kan släckas ned. Som jag sagt förut. Erat innehav speglar hur ni ser på aktien. Har ni sålt kan ni väl sluta skriva här? Riktigt jävla tomte nivå
Hektar fikk de av meg, dessuten har mistet litt motet.
@lassar har fått en storfisk på kroken her så vi får se. Kanskje det er en svenske med gelt.