Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Sant. Å andra sidan är det inte konstigt att det kommer en liten sättning. Mer hype om en månad…Så det är väl bara att köpa mer som vanligt!

amfalgo

14 Likes

Haha bästa på länge. Skrattade högt på kontoret :joy:

Da var nok bunnen satt for dagen - får se om det closer over 19 eller ei. Ellers er det kostelig når man en sjelden gang “fersker” algoen i schizofrenien sin :joy:

Plutselig er spreaden slik, med ~1000 aksjer på begge sider av intervallet 18.50 - 18.80:

segselv

3 Likes

400/50 är det nya 100/200.

Dessa jävla alogos :joy:

Nå ligger det to hode skulder formasjoner i dags chartet.

  • En HS som ble avvist :ok_hand:
  • En OHS hvor høyre skulder akkurat er ferdig :muscle:
6 Likes

Hva betyr OHS?

Omvendt hode skulder

1 Like

Omvendt hode skulder formasjon.
Kjøp… ved brudd over halslinje.

Klokkereint @babyrage, imponerende :clap:
Håper du agerte som du tolket chartet.

1 Like

Hver gang :wink:

4 Likes

Pullback :heart_eyes: snart mot 30 nok

4 Likes

Var på vei inn for å sette SL på 19,40 jeg … takk DnB for en fin nedtur idag ! Møkkabank …

1 Like

Har vel 0 rettigheter i sånt case… burde ringt!

1 Like

Litt seint å ringe når kursen sekunder senere står i 18,70 … surt , og ikke første gang med DnB !

Får vel satse på at kursen går vesentlig høyere fremover , men var akkurat en sånn dump jeg ville unngå …

DnB er kun for langsiktige plasseringer, altfor mye tull med dei til at dei kan nyttes til trading, vertfall min erfaring

5 Likes

Omvendt hode-skuldre-formasjon, eller slappkukformasjon. Ved brudd opp har den potensiale til å bli noe stort ; -)

6 Likes

Ser at de tidligere korreksjonene denne gangen har vært på ca 1,60 kr, så hvis vi får en tilsvarende korreksjon nå, så skal vi ned til 18,10. Hvis den ikke holder så er det vel noe støtte fra oppadgående trend på ca 17,50? Eller så har du støtten fra tidligere topper på ca 17,10. Rekker en kjapp konsolidering før GDC 19-23 mars. Jeg anter det vil være en NDA på visningen av MYZ, så kanskje 24-25. mars så kommer de første artiklene om spillet?

3 Likes

1 regnværsdag kommer sjelden alene, så når vi først fikk en dag med minus tror jeg fort det kan komme et par til.

Spår lav 17 høy 16, vet det er noe mange ikke vil høre.

Det vil snu veldig snart tror jeg… rakk selv ikke å trade så gidder ikke stresse med det nå.

Ja her også… Møkkabank og de avskriver selvfølgelig alt ansvar for de vet at systemene er bare dritt. Kranglet med de i går og de bare la på tlf!